VOLKSWAGEN

Δυναμικό και πολυτελές το νέο VW Amarok

VW_AMAROK
VW_AMAROK VW/ GK

Το νέο VW Amarok είναι εδώ για να φέρει στη δύσκολη αυτή κατηγορία της αγοράς, στοιχεία που θα εκτιμηθούν τόσο από τους επαγγελματίες που θα το προτιμήσουν για τις ικανότητές του, όσο και από τους ιδιώτες που θα το δουν ως ένα εναλλακτικό premium SUV.

Το νέο Amarok είναι ένα pick up με μεγάλες δυνατότητες. Η εταιρεία το προσδιορίζει ως “Premium Lifestyle αυτοκίνητο-εργαλείο”, που είναι μελετημένο εξονυχιστικά από την καμπίνα μέχρι τον χώρο φόρτωσης. Χάρη στα αποκλειστικά στοιχεία σχεδίασης, το νέο Amarok καταφέρνει να σημειώνει έναν εξαιρετικά υψηλό βαθμό εξωτερικής διαφοροποίησης και απαράμιλλης μοναδικότητας.

VW_AMAROK
VW_AMAROK VW/GK


Σε μια πολύ ευχάριστη παρουσίαση για τους δημοσιογράφους αυτοκινήτου που πραγματοποιήθηκε από την ελληνική αντιπροσωπεία σε έναν πολύ περιποιημένο χώρο στην Κερατέα, όπου το Sport24 έδωσε το παρόν, είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά το νέο επαγγελματικό μοντέλο της VW και να συζητήσουμε τόσο για τις δυνατότητές του, όσο και για την εμπορική του προοπτική.

Το νέο VW Amarok καταθέτει μια σαφή και γεμάτη αυτοπεποίθηση δήλωση κυριαρχίας και μοναδικότητας στην κατηγορία. Με ισχυρούς και αποδοτικούς κινητήρες turbo και συστήμα τετρακίνησης αλλά και πολύ πλούσιο εξοπλισμό, ο οποίος ανάλογα και με την έκδοση, μπορεί να εμφανίζει περισσότερα από 25 συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, οθόνη με διαγώνιο 12,3 ίντσες και έναν πρακτικό συνδυασμός ψηφιακών και αναλογικών χειριστηρίων.

VW_AMAROK
VW_AMAROK VW/GK


Τα υλικά και η συναρμολόγηση της καμπίνας είναι υψηλής ποιότητας και αντιπροσωπεύουν την ξεκάθαρη εξέλιξη που έγινε σε σχέση με τον προκάτοχο, του οποίου ο όγκος πωλήσεως ξεπέρασε τις 830.000 οχήματα. Το νέο Amarok, χάρη στο ωφέλιμο φορτίο που είναι έως 1,19 τόνους (με 3,5 τόνους ελκτική ικανότητα και διαμόρφωση χώρου φόρτωσης τέτοια που επιτρέπει τη φιλοξενία ευρωπαλέτας, το νέο Amarok μπορεί να ανταπεξέλθει σε κάθε είδους “αποστολή”.

Το νέο Amarok σχεδιάστηκε από το τμήμα των Επαγγελματικών Οχημάτων της Volkswagen έτσι ώστε να πηγαίνει παντού. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι από τη βασική του κιόλας έκδοση εξοπλισμένο με τετρακίνηση. Ένας αποδοτικός τετρακύλινδρος και ένας εξακύλινδρος κινητήρας turbo παρέχουν την απαραίτητη κινητήρια δύναμη για επαγγελματικές και ιδιωτικές εργασίες.

VW_AMAROK
VW_AMAROK VW/GK


Επίσης το καινούργιο Amarok προσφέρεται σε τέσσερις εκδόσεις εξοπλισμού. Αυτές είναι οι "Life" και "Style", καθώς και οι κορυφαίες "PanAmericana" (έντονα Offroad χαρακτήρας) και "Aventura" (με ιδιαίτερο σχεδιασμό). Με 5.350 mm μήκος, το νέο Amarok είναι 96 mm μακρύτερο από το προηγούμενο μοντέλο. Αντίστοιχα, το μεταξόνιο των 3.270 mm, αντιστοιχεί σε αύξηση 173 mm, κάτι που δικαιολογεί και τους αυξημένους χώρους στην καμπίνα.

Για το Amarok νέας γενιάς χρησιμοποιούνται δυο πετρελαιοκινητήρες turbo (TDI με τέσσερις και έξι κυλίνδρους). Και οι δυο κινητήρες συνδυάζουν αποδοτικότητα και μεγάλη ροπή. Από πλευράς ισχύος και απόδοσης, η Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα προσφέρει έναν τετρακύλινδρο Bi-Turbo, με απόδοση 205 ίππους, ενώ ως κορυφαία πρόταση διατίθεται και εκείνη με τον V6 TDI κινητήρα, που αποδίδει 240 ίππους.

VW_AMAROK
VW_AMAROK VW/GK


Βασική επιλογή μετάδοσης και στις δύο περιπτώσεις κινητήρα, είναι το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με τις 10 σχέσεις (που αποτελεί άλλη μια παραπομπή στη Ford, με τη συνεργασία της οποίας έχει δημιουργηθεί το Amarok). Το Amarok παραδίδεται στον βασικό εξοπλισμό με μία ενεργοποιούμενη από τον οδηγό τετρακίνηση (4MOTION) με τέσσερα είδη κίνησης.

Η λειτουργία (4A) μέσω πολύδισκου συμπλέκτη προσφέρει μια μεταβλητή και συνεπώς αυτόματη κατανομή ισχύος μεταξύ μπροστινού και πίσω άξονα. Ένα μπλοκέ διαφορικό και έξυπνα "Drive Modes" τελειοποιούν τις ιδιότητες τετρακίνησης. Ανάλογα με την έκδοση, έως και 25 συστήματα υποβοήθησης προσθέτουν ένα ακόμη πλεονέκτημα στην άνεση και την ασφάλεια.

VW_AMAROK
VW_AMAROK VW/GK


Πάνω από 20 από αυτά τα συστήματα - για παράδειγμα το αυτόματο cruise control ("έξυπνη υποβοήθηση ταχύτητας"), η υποβοήθηση ελιγμών στάθμευσης για υποβοηθούμενο παρκάρισμα και ξεπαρκάρισμα, μια περιμετρική άποψη 360 μοιρών ("Area View") ή μια υποβοήθηση αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας και η αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας - είναι καινούργια στο Amarok δεύτερης γενιάς.

Η ομάδα σχεδίασης της Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα έχει διαμορφώσει λειτουργικά και με υψηλή ποιότητα το εσωτερικό, με τα πρακτικά σχεδιασμένα χειριστήριά του και τις ψηφιακές οθόνες. Η αίσθηση των υλικών προσεγγίζει εδώ τα SUV της ανώτερης κατηγορίας όπως το Volkswagen Touareg. Η διάταξη του ταμπλό είναι σαφώς δομημένη, συνοπτική και εργονομικά διαμορφωμένη για τον οδηγό.

VW_AMAROK
VW_AMAROK VW/GK


Η περιοχή της οθόνης αποτελείται ήδη από τη βασική έκδοση από το "Digital Cockpit" μεγέθους 12,3 ιντσών και την οθόνη αφής του συστήματος Infotainment που είναι διατεταγμένη σε όρθια μορφή (12,0 ιντσών). Επιπλέον, η Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα στο νέο Amarok έχει υλοποιήσει ένα διαισθητικά χειριζόμενο συνδυασμό από ψηφιακές λειτουργίες και εργονομικά διαμορφωμένα πλήκτρα και περιστρεφόμενους διακόπτες.

Έτσι η ένταση ήχου του συστήματος Infotainment ρυθμίζεται μέσω ενός περιστρεφόμενου διακόπτη. Οι λειτουργίες της τετρακίνησης καθώς και τα ανώτερα μενού για τη στάθμευση, τη ρύθμιση του κλιματισμού, τα συστήματα υποβοήθησης και τα προγράμματα οδήγησης ελέγχονται μέσω πλήκτρων. Αυτοί οι ανθεκτικοί διακόπτες περιβάλλονται ανάλογα με τον εξοπλισμό με όψη χρωμίου.

VW_AMAROK
VW_AMAROK VW/GK


Στην εικόνα των ποιοτικών λεπτομερειών ταιριάζουν επιπλέον στοιχεία εξοπλισμού όπως το ηχοσύστημα 640 Watt Harman Kardon για τα Amarok PanAmericana και Amarok Aventura. Επίσης στα Amarok PanAmericana και Amarok Aventura στον βασικό εξοπλισμό ανήκουν ο πίνακας οργάνων που είναι διαμορφωμένος σε υψηλής ποιότητας δερμάτινη όψη με ραφές αντίθετης απόχρωσης.

Η θέση του οδηγού και του συνοδηγού του μοντέλου είναι εργονομικά διαμορφωμένη, μάλιστα στα υψηλότερα επίπεδα εξοπλισμού μπορούν να ρυθμιστούν ηλεκτρικά με 10 τρόπους. Το πίσω κάθισμα παρέχει επιπλέον σε τρεις ενήλικες επιβάτες πολύ χώρο για το ταξίδι. Η ευρυχωρία είναι επίσης εμφανής στο πίσω μέρος του διπλοκάμπινου μοντέλου, στον χώρο φόρτωσης.

VW_AMAROK
VW_AMAROK VW/GK


Ακριβώς όπως και για το προηγούμενο μοντέλο, η επιφάνεια φόρτωσης μεταξύ των θόλων τροχών με 1.227 mm προσφέρει επαρκή χώρο για μια ευρωπαλέτα που φορτώνεται εγκάρσια ή κατά μήκος. Το μήκος του με κλειστό πίσω καπό είναι 1.624 mm. Το φορτίο προσδένεται μέσω σταθερών κρίκων στην επιφάνεια φόρτωσης και στα πλαϊνά του χώρου αυτού. Επίσης το μέγιστο ύψος του παραπέτου φόρτωσης έχει αυξηθεί ανάλογα με τον εξοπλισμό έως 21 mm και τώρα είναι 529 mm.

Τιμολογιακά τώρα, το νέο Amarok ξεκινά από τα 48.200 ευρώ με το δίλιτρο TDI κινητήρα των 205 ίππων και φτάνει έως τα 62.500 ευρώ, στην πλέον “φορτωμένη” του έκδοση από την άποψη του εξοπλισμού, με το V6 TDI σύνολο των 240 ίππων.

TAGS VOLKSWAGEN VW COMMERCIAL VEHICLES VOLKSWAGEN AMAROK
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ