ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ

Δημοπρασία για μια σπάνια και με πλούσιο ιστορικό αγώνων Lancia Fulvia Sport Zagato Competizione

Lancia Fulvia Sport Zagato Competizione
Lancia Fulvia Sport Zagato Competizione CAR & CLASSIC

Σχεδιάστηκε για την Lancia Racing Team και έχει πλούσιο παρελθόν με πολλές αγωνιστικές επιτυχίες. Το αυτοκίνητο πέρασε από τα χέρια του καταξιωμένου Σικελού οδηγού αγώνων Άντζελο Ρίτσο, καθώς και από εκείνα του Εμανουέλε Παρινέλο.

Στα τέλη της δεκαετίας του 1960, ο διευθυντής του αγωνιστικού τμήματος της Lancia, Τσέζαρε Φιόριο, παρήγγειλε μερικές ειδικές εκδόσεις της Fulvia από τη Zagato, με ελαφρύ αμάξωμα βασισμένο στην έκδοση 1300 της Lancia Fulvia Sport, η οποία ήταν ήδη επιτυχημένη ως μοντέλο και μέρος της επιτυχίας της το χρωστούσε στο διάσημο Ιταλό κατασκευαστή αμαξωμάτων.

Lancia Fulvia Sport Zagato Competizione
Lancia Fulvia Sport Zagato Competizione ANDREA BRANDINO


Έτσι γεννήθηκε ένα από τα πιο σημαντικά αυτοκίνητα της περιόδου σε ανταγωνιστικό επίπεδο, το Fulvia Sport 1.3 Competizione. Με τον κινητήρα 1.300 κ.εκ. V4 (υπό κλίση) και το αμάξωμα από κράμα αλουμινίου καρφωμένο στο ατσάλινο πλαίσιο, η αγωνιστική έκδοση του Fulvia Sport Zagato ήταν ελαφριά και ισχυρή, καθώς και άνετη στην οδήγηση χάρη στη διάταξη της κίνησης στους εμπρός τροχούς.

Τις χρυσές μέρες των αναβάσεων, των ράλι και των μεγάλων σε διάρκεια αγώνων αντοχής, αυτό το μοντέλο προκάλεσε ανατριχίλα και, επιπλέον, είχε μια τεράστια δόση ιταλικού στυλ, με την απαράμιλλη αισθητική του φανοποιείου του Μιλάνου που ιδρύθηκε το 1919 από τον Ούγκο Ζαγκάτο. Τα παράθυρα δεν είναι γυάλινα αλλά πολύ ελαφρύτερα από πλεξιγκλάς πάχους 4 χιλιοστών, με εξαίρεση το εμπρός παρμπρίζ.

Lancia Fulvia Sport Zagato Competizione
Lancia Fulvia Sport Zagato Competizione ANDREA BRANDINO

Προορισμένη για ιδιωτικές ομάδες και οδηγούς, αυτή η αγωνιστική έκδοση κατασκευάστηκε σε μόλις 25 μονάδες. Τρία αυτοκίνητα πήγαν στο Squadra Corse HF, ενώ άλλα τρία κατέληξαν στην περίφημη αγωνιστική ομάδα Jolly Club Milano. Η Fulvia Sport Competizione είχε μια πλούσια λίστα αποτελεσμάτων, με τα περισσότερα και σημαντικότερα να αφορούν το αγώνα του Targa Florio.

Εκεί, τα αυτοκίνητα είχαν την πρώτη θέση στην κατηγορία τους το 1968, το 1969 και το 1971. Σήμερα πιστεύεται ότι 19 παραμένουν σε κυκλοφορία. Το ένα από αυτά, με αριθμό πλαισίου #1905 ανήκε στον Άντζελο Ρίτσο. Ο Ρίτσο, είχε ήδη στεφθεί Πρωταθλητής Ιταλίας στην κατηγορία Αυτοκινήτων Τουρισμού στην κατηγορία 1300 κ.εκ. με Fulvia HF, πριν το αυτοκίνητο αυτό κατασκευαστεί.

Lancia Fulvia Sport Zagato Competizione
Lancia Fulvia Sport Zagato Competizione ANDREA BRANDINO

Αυτό είναι που τώρα βγαίνει σε δημοπρασία από την Car & Classic, τη μεγαλύτερη διαδικτυακή πλατφόρμα στην Ευρώπη αφιερωμένη στην αγορά και πώληση ιστορικών οχημάτων. Διατηρημένο σε εξαιρετική κατάσταση και εμφανίζοντας άριστες επιδόσεις, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θα βγει σε δημοπρασία από την Τετάρτη 10 Ιανουαρίου, με την αρχική εκτίμηση για το πόσο θα φτάσει η τιμή του, να είναι από 140 έως 170 χιλιάδες ευρώ.

Η δημοπρασία θα διεξαχθεί από την Car & Classic, διαδικτυακά και θα διαρκέσει από τις 10 Ιανουαρίου έως τις 17 Ιανουαρίου. Σημειωτέον, οι δημοπρασίες του συγκεκριμένου οίκου, δεν συνεπάγονται τη μετακίνηση των οχημάτων από το σημείο που βρίσκονται- πράγμα που σημαίνει πως όποιος κάνει κάνοντας την υψηλότερη προσφορά, θα πρέπει να φροντίσει ο ίδιος και για τη μετακίνησή του.

Lancia Fulvia Sport Zagato Competizione
Lancia Fulvia Sport Zagato Competizione ANDREA BRANDINO

Για να συμμετάσχετε, απλώς εγγραφείτε στον ιστότοπο και ενεργοποιήστε έναν δωρεάν λογαριασμό για να μπορείτε να υποβάλετε προσφορά. Ακόμη και για να πουλήσετε, απλώς εγγραφείτε στο www.carandclassic.com, μετά την οποία η προετοιμασία για τη δημοπρασία επικουρείται από την ομάδα των ειδικών μας και προσφέρει τη δυνατότητα καθορισμού μιας τιμής.

TAGS ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΓΩΝΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ LANCIA
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ