Δείτε τους Λεκλέρ και Χάμιλτον να οδηγούν τη θηριώδη νέα Ferrari F80

“Αυτό είναι το ταχύτερο αυτοκίνητο δρόμου που έχω οδηγήσει ποτέ” είπε ο Λιούις Χάμιλτον μετά την οδηγική του εμπειρία με τη νέα Ferrari F80, το hypercar των 1.200 ίππων που συνεχίζει τη δυναστεία των F40, F50, Enzo και LaFerrari ως η πιο ισχυρή Ferrari δρόμου όλων των εποχών.
Υιοθετώντας την υβριδική τεχνολογία του μονοθεσίου της F1 και του αγωνιστικού πρωτοτύπου 499Ρ που κέρδισε την Κυριακή την τρίτη διαδοχική νίκη της Ferrari στις 24 Ώρες του ΛεΜάν, η F80 κινείται από κινητήρα V6 με περιεχόμενη γωνία 120 μοιρών που αποδίδει 900 ίππους και συνδυάζεται με τρία ηλεκτρικά μοτέρ. Η συνολική ισχύ φτάνει στους 1.200 hp.
Πέραν του ηλεκτροκινητήρα MGU-H (που παίρνει την ενέργειά του από τη θερμότητα εντός του Turbo), η F80 χρησιμοποιεί και ενεργά (ηλεκτρικά κινούμενα) αεροδυναμικά εξαρτήματα – συμπεριλαμβανομένου του DRS στην πίσω πτέρυγα.
Δεδομένου ότι ο Σαρλ Λεκλέρ είχε οδηγήσει την F80 πέρσι (μαζί με τον Κάρλος Σάινθ), πριν από λίγες μέρες η Ferrari ζήτησε από τον Λιούις Χάμιλτον να πάρει κι εκείνος μια πρώτη “γεύση” από το νέο hypercar του Μαρανέλο. Όμως, ο Λεκλέρ θέλησε και εκείνος να μπει στην παρέα, για ορισμένους ακόμα γρήγορους με την F80 στην πίστα της Ferrari στο Φιοράνο.
Οδηγώντας την, ο Χάμιλτον αποκάλεσε την F80 ως “το πιο γρήγορο αυτοκίνητο δρόμου που έχω βρεθεί ποτέ”. Θυμίζουμε ότι ο Βρετανός είχε οδηγήσει την αντίστοιχη δημιουργία της παλιάς του ομάδας, τη Mercedes-AMG One με τη μονάδα ισχύος της F1 και τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ.
“Αυτή είναι το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής που έχει κατασκευάσει η Ferrari, δεν έχω οδηγήσει ποτέ τίποτα σαν κι αυτό στο δρόμο. Είναι σε άλλο επίπεδο”, πρόσθεσε ο 40χρονος.
Θυμίζουμε ότι ο Χάμιλτον έχει εκφράσει ανοιχτά την επιθυμία του να συνεργαστεί με τη Ferrari για τη δημιουργία μιας σύγχρονης F40 – ενός supercar της τωρινής εποχής που θα έχει την ονομασία F44, δηλαδή τον αριθμό με τον οποίο ο Λιούις αγωνίζεται στη Formula 1.
Δείτε στο παρακάτω Video τους Χάμιλτον και Λεκλέρ παρέα στο κόκπιτ της F80, να εναλλάσσονται στο τιμόνι και να το διασκεδάζουν – περισσότερο, ίσως, από την οδήγηση των φετινών τους μονοθεσίων SF-25: