Για πρώτη φορά η Aston Martin F1, μέσω του διευθυντή της Μάικ Κρακ, επιβεβαίωσε το ενδιαφέρον της για τις υπηρεσίες του Άντριαν Νιούι - έπειτα από τη νέα συνάντηση του πιο επιτυχημένου σχεδιαστή της F1 με τον ιδιοκτήτη της ομάδας, Λόρενς Στρολ, στο Μαϊάμι.
Μετά την ανακοίνωση της αποχώρησής του από τη Red Bull Racing, ο σχεδιαστής Άντριαν Νιούι ξεκαθάρισε ότι δεν προγραμματίζει ακόμα να πάει σε κάποια άλλη ομάδα της Formula 1, καθώς και ότι θα κάνει ένα διάλειμμα ξεκούρασης "μέχρι να σκεφτώ ότι ήρθε ο καιρός για μια νέα περιπέτεια".
Η Red Bull Racing ανακοίνωσε επίσημα ότι ο Άντριαν Νιούι θα αποχωρήσει από το Μίλτον Κινς κατά το πρώτο τρίμηνο του 2025, καθώς και ότι ο Βρετανός σχεδιαστής είναι ελεύθερος να ενταχθεί σε αντίπαλη ομάδα από την ίδια κιόλας χρονιά.
Μετά τη φερόμενη χθεσινή (29/04) συνάντηση του Άντριαν Νιούι με τη διοίκηση της RBR, επιβεβαιώνεται ότι ο Βρετανός σχεδιαστής είναι έτοιμος να αποχωρήσει από το Μίλτον Κινς, καθώς και ότι η σχετική ανακοίνωση θα έρθει μέχρι το τέλος της εβδομάδας.
Επιβεβαιώνται από πολλαπλές και αξιόπιστες πηγές ότι ο σχεδιαστής των κυρίαρχων μονοθεσίων της RBR των τελευταίων τριών σεζόν της Formula 1 έλαβε την απόφαση να φύγει από την ομάδα του Μίλτον Κινς στο τέλος της φετινής χρονιάς. Ποιοί είναι οι πιθανοί προορισμοί του 65χρονου.
Ο Άντριαν Νιούι εθεάθη στο αεροδρόμιο της Μπολόνια πριν από λίγες μέρες, δίνοντας περαιτέρω τροφή στα σενάρια ότι βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο επαφών με τη Scuderia Ferrari για τη μετακόμισή του στο Μαρανέλο.
Ο Άντριαν Νιούι δήλωσε πως “θα δούμε τι θα φέρει το μέλλον” σχετικά με τις προσεγγίσεις του από τη Ferrari αλλά και την Aston Martin F1, και παράλληλα χαρακτήρισε τη φετινή Red Bull RB20 ως μια “ακραία έκδοση” την κυρίαρχης περσινής RB19.
Μια προσφορά δεκάδων εκατομμυρίων δολαρίων, κοντά στα συμβόλαια των πιο υψηλά αμοιβόμενων οδηγών της Formula 1, έκανε η Aston Martin στον κορυφαίο σχεδιαστή της ιστορίας της Formula 1, Άντριαν Νιούι, για να τον προσελκύσει από τη Red Bull στο Σίλβερστοουν.
Ο ιταλικός Τύπος αναφέρει ότι η προσπάθεια της Ferrari να προσελκύσει στο Μαρανέλο τον κορυφαίο σχεδιαστή της ιστορίας της F1, Άντριαν Νιούι, θα ενταθεί την μεθεπόμενη εβδομάδα με κατ’ ιδίαν συνάντηση με τον Βρετανό σχεδιαστή μετά τον αγώνα της Σουζούκα (5-7 Απριλίου).
Το δεύτερο μεγάλο της μεταγραφικό κόλπο γκρόσο της Formula 1 -μετά τον Λιούις Χάμιλτον- επιχειρεί η Ferrari, καθώς ο γερμανικός Τύπος αναφέρει ότι οι διαπραγματεύσεις της Scuderia με τον Άντριαν Νιούι είναι “σε προχωρημένο στάδιο”.
Ο σχεδιαστής του απολύτως κυρίαρχου μονοθεσίου της Formula 1, εξηγεί ποιες πίστες του προγράμματος ταιριάζουν λιγότερο στη Red Bull RB20, καθώς και ότι δεν είναι οι ιδέες που πήρε από τη Mercedes φέτος εκείνες που κάνουν τη διαφορά στην απόδοσή της.
Στο μέτωπο που έχει ανοίξει μεταξύ του Κρίστιαν Χόρνερ και των Αυστριακών στα ενδότερα της RBR, το μόνο που είχε γίνει γνωστό μέχρι στιγμής για τη θέση του Άντριαν Νιούι είναι πως ένα όρος του συμβολαίου του, του επιτρέπει να φύγει από την ομάδα αν φύγει και ο Χόρνερ. Όμως, τώρα τα δεδομένα αλλάζουν.
Η πρωταθλήτρια της Formula 1 έχει παραδεχθεί ότι πολύ δύσκολα θα έχει και το 2024 μια σεζόν τέτοιας κυριαρχίας σαν την περσινή, και τώρα ο Άντριαν Νιούι εκφράζει την αβεβαιότητά του αν ο δρόμος που ακολούθησε στη βασική φιλοσοφία της νέας Red Bull RB20 είναι ο σωστός.
Στα ενδότερα της F1 κυκλοφορεί εδώ και χρόνια η άποψη ότι τα συμβόλαια των Κρίστιαν Χόρνερ και Άντριαν Νιούι με τη Red Bull Racing είναι αλληλένδετα, που σημαίνει ότι αν φύγει ο ένας -όπως πιθανολογείται βάσει των πρόσφατων καταγγελιών που αντιμετωπίζει ο Χόρνερ- θα φύγει και ο άλλος. Και ήδη αναπτύσσονται στην Ιταλία τα πρώτα σενάρια Νιούι-Ferrari.
Ο Άντριαν Νιούι, διευθύνων τεχνικός σύμβουλος της πρωταθλήτριας της Formula 1 Red Bull Racing, και ο διευθυντής του τομέα μονοθεσίων της FIA Νικόλας Τομπάζης, μιλούν για τη σημασία της επέκτασης των ενεργών αεροδυναμικών εξαρτημάτων -πέραν του DRS- στα μονοθέσια του 2026.
Η Red Bull RB17, το hypercar παραγωγής που φέρει την υπογραφή του Άντριαν Νιόυι, θα παρουσιαστεί μέσα στη φετινή χρονιά, από το 2025 θα κατασκευαστεί σε μόλις 50 αντίτυπα, και σύμφωνα με τον Βρετανό “θα ενσωματώνει όλα όσα γνωρίζουμε από τη δημιουργία κορυφαίων μονοθεσίων της Formula 1”.
Από τη Williams FW14B του 1992, το πρώτο μονοθέσιο του Άντριαν Νιούι που κατέκτησε το πρωτάθλημα της Formula 1, έχουν περάσει 31 χρόνια. Και φέτος η ιστορία επαναλήφθηκε -με ακόμα πιο κυρίαρχο τρόπο- με τη Red Bull RB19 και με τον Μαξ Φερστάπεν αντί του "λέοντα" Νάιτζελ Μάνσελ. Διαβάστε τα μυστικά πίσω από τη ιδιοφυΐα των σχεδίων του Βρετανού αεροδυναμιστή της Red Bull Racing.
Ο Άντριαν Νιούι, σχεδιαστής ορισμένων εκ των πιο κυρίαρχων μονοθεσίων της ιστορίας της Formula 1 -συμπεριλαμβανομένης της Red Bull RB19- υποστήριξε σε συνέντευξή του στο BBC πως “τρέφω τρομερό σεβασμό για τον Φερνάντο Αλόνσο” και μετανιώνει που δεν συνεργάστηκε ποτέ με τον Ισπανό.