Φάε σαν μποξέρ: Η στάνταρ δίαιτα ενός πυγμάχου

Ένα από τα σημαντικότερα κομμάτια του πρωταθλητισμού σε ένα τόσο απαιτητικό σπορ όπως η πυγμαχία είναι η διατροφή.

Ένα από τα σημαντικότερα κομμάτια του πρωταθλητισμού σε ένα τόσο απαιτητικό σπορ όπως η πυγμαχία είναι η διατροφή. Αυτή εκτός της προπόνησης, μπορεί να βελτιώσει τις επιδόσεις ενός αθλητή που γενικότερα προσέχει την διατροφή του και δεν...τρέχει τελευταία στιγμή για να χάσει κιλά.

Το δύσκολο κομμάτι για τον πυγμάχο είναι να διατηρείται σε σταθερά κιλά. Τα τρία συστατικά της τυπικής διατροφής είναι οι υδατάνθρακες, οι πρωτεΐνες και τα λίπη. 

Υδατάνθρακες

Παρά την λανθασμένη πεποίθηση πως οι υδατάνθρακες βοηθούν λιγότερο από την πρωτεΐνη τον αθλητή, η λήψη τους είναι εξόχως σημαντική. Ο υδατάνθρακας είναι απαραίτητος για την διατήρηση επαρκούς ενεργειακού επιπέδου στο σώμα.

Απελευθερώνεται σταδιακά από το σώμα κατά την διάρκεια της ημέρας. Μάλιστα ο υδατάνθρακας είναι απαραίτητος για την κατάλληλη επεξεργασία της πρωτεΐνης. 

Τι να τρώτε:

Γλυκοπατάτα

Φασόλια

Φακές

Ψωμί ολικής αλέσεως

Ρύζι

Φρούτα

Λαχανικά

Μέλι

Τι να αποφεύγετε:

Άσπρο ψωμί

Σφολιατοειδή

Αλεύρι

Πρωτεΐνη

Είναι ζωτικής σημασίας η κατανάλωση της πρωτεΐνης που φροντίζει τους μύες του σώματος και προστατεύει από κόπωση και τραυματισμούς. Μέσω της πρωτεΐνης γίνεται η αναγέννηση των κυττάρων και των ιστών και η αύξηση της μυικής μάζας.

Ανάλογα πάντως με το σωματικό λίπος του καθενός κρίνεται και το ποσοστό πρωτεΐνης που πρέπει να λαμβάνει. Στην προετοιμασία του κρέατος να αποφεύγεται το τηγάνισμα ή το έντονο ψήσιμο. Επίσης λαμβάνεται παράλληλα υδατάνθρακες, φυτικές ίνες και πίνετε νερό.

Τι να τρώτε:

Άπαχο κοτόπουλο

Ψάρι

Γαρίδες

Αυγά

Άπαχο κρέας

Ελληνικό γιαούρτι

Φιστίκια

Λίπη

Ναι καλά διαβάσατε τα λίπη είναι σημαντικά για το σώμα. Τα καλά λίπη όπως λέμε βοηθούν το σώμα να έχει ενέργεια και να απορροφά τις βιταμίνες και τα μέταλλα.

Τα ακόρεστα λίπη θεωρούνται τα "καλά λίπη". Ωμέγα-3, Ωμέγα-6 λιπαρά οξέα, που τονώνουν επίσης την υγεία του εγκεφάλου. Είναι ένα κρίσιμο κομμάτι της διατροφής ενός μποξέρ που δέχεται χτυπήματα συχνά στο κεφάλι.

Τι να τρώτε:

Θαλασσινά

Ελιές

Αβοκάντο

Καρύδια

Αμύγδαλα

*Αξίζει να σημειώσουμε πως είναι απαραίτητη η ενυδάτωση του σώματος συχνά. Ο άνθρωπος πρέπει να καταναλώνει ένα μπουκάλι νερό την μέρα. 

Διαβάστε ακόμη στο fightsports.gr

Ewa Brodnicka: H μοιραία της Πολωνικής πυγμαχίας τρελαίνει κόσμο

 
SHARE

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

24MEDIA NETWORK

 

HIGHLIGHTS

21+ Παίξτε Υπεύθυνα. Κίνδυνος εθισμού και απώλειας περιουσίας.

ΚΕΘΕΑ ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ 1114 ή 210 923777.

21+ Παίξτε Υπεύθυνα. Κίνδυνος εθισμού και απώλειας περιουσίας.

ΚΕΘΕΑ ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ 1114 ή 210 923777.