ΥΓΡΟΣ ΣΤΙΒΟΣ

Με τρεις καταδύτες στο Γκραν Πρι της Μόσχας

Καταδύτες

Με τρεις αθλητές θα συμμετέχει η Ελλάδα στο Γκραν Πρι της Fina που θα διεξαχθεί στην Μόσχα (5-8 Μαρτίου)

Την προσεχή Τρίτη (3/3) θα αναχωρήσει η ελληνική ομάδα που θα συμμετέχει στο Γκραν Πρι της Fina, το οποίο θα διεξαχθεί στην Μόσχα για τέσσερις μέρες, από 5 έως και 8 Μαρτίου.

Στην ομάδα συμμετέχει ο Αλέξανδρος Μάνος (Τραμπολίνο 3 μέτρα, Τραμπολίνο 3 μέτρα συγχρονισμένων), ο Στέφανος Παπαρούνας (Τραμπολίνο 3 μέτρα, Τραμπολίνο 3 μέτρα συγχρονισμένων) και ο Μιχάλης Τζίφας (Τραμπολίνο 3 μέτρα).



Τους τρεις καταδύτες θα συνοδεύσει στη ρωσική πρωτεύουσα, ο ομοσπονδιακός τεχνικός Πέτρος Φυρίγος.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ