ΝΟΒΑΚ ΤΖΟΚΟΒΙΤΣ

Νόβακ Τζόκοβιτς: Η επένδυση 4 εκατομμυρίων ευρώ στη νέα startup εταιρία με healthy snacks

Serbia's Novak Djokovic reacts after beating Italy's Jannik Sinner to win their men's singles semifinal match on day twelve of the Wimbledon tennis championships in London, Friday, July 14, 2023. (AP Photo/Alastair Grant) © 2023 Alastair Grant / AP IMAGES

Από τα γήπεδα του τένις στις επενδύσεις υγιεινής διατροφής, ο Νόβακ Τζόκοβιτς μετατρέπει για ακόμη μία φορά το προσωπικό του πάθος σε επιχειρηματική επιτυχία. Ο 24 φορές πρωταθλητής Grand Slam παρουσίασε τη νέα του εταιρεία “Cob”, που εισάγει μια καινοτόμα εκδοχή popcorn φτιαγμένη από αρχαίους σπόρους, χωρίς καλαμπόκι και γλουτένη.

Ο Νόβακ Τζόκοβιτς απέδειξε για ακόμη μία φορά ότι δεν είναι απλώς ένας θρύλος του τένις, αλλά κι ένας άνθρωπος με ξεκάθαρο όραμα για το μέλλον του ευ ζην. Ο Σέρβος αθλητής ανακοίνωσε τη νέα του επένδυση σε μια startup εταιρεία που παρουσιάζει ένα πρωτοποριακό snack από σόργο, έναν αρχαίο, χωρίς γλουτένη σπόρο, γνωστό για την υψηλή θρεπτική του αξία και τη μικρή περιβαλλοντική επιβάρυνση.

Η εταιρεία συγκέντρωσε πάνω από 4,5 εκατομμύρια ευρώ στη φάση χρηματοδότησης, με τον ίδιο τον Τζόκοβιτς να συμμετέχει ως επενδυτής και συνιδρυτής. Σε δηλώσεις του στο Forbes, εξήγησε την απόφασή του: “Έχω μεγάλη εμπειρία στους τομείς της υγιεινής διατροφής, των λειτουργικών τροφών και της αποκατάστασης. Ήθελα να επενδύσω σε κάτι όπου μπορώ να προσθέσω αξία όχι μόνο με το όνομά μου, αλλά και με τη γνώση μου”.

Πίσω από την ιδέα βρίσκεται η Τζέσικα Ντάβιντοφ, η οποία εμπνεύστηκε τη συνταγή βασισμένη στην απλότητα και τη φυσικότητα. Το αποτέλεσμα είναι ένα τραγανό snack που λανσάρεται σε τέσσερις γεύσεις, τυρί & πιπέρι, μεσογειακά βότανα, έξτρα τυρί και ελαιόλαδο με ροζ αλάτι, χωρίς καλαμπόκι και χωρίς γλουτένη.

Ο Τζόκοβιτς αποκάλυψε πως η φιλοσοφία του προϊόντος ταυτίστηκε με τη δική του στάση ζωής: “Έχω ήδη ενσωματώσει αρχαίους σπόρους στη διατροφή μου και ήθελα να δοκιμάσω το σόργο. Το λάτρεψα αμέσως, έχει υπέροχη γεύση και με γεμίζει ενέργεια”.

Πέρα από τη διατροφή, το project υπογραμμίζει και τη δέσμευση του αθλητή στην προστασία του περιβάλλοντος. Η εταιρεία είναι plastic neutral, με στόχο να γίνει plastic negative μέσα στα επόμενα χρόνια.

“Πολλοί δεν γνωρίζουν πόσο παθιασμένος είμαι με το περιβάλλον. Ζω σε αρμονία με τη φύση και θέλω να συμβάλλω στη διατήρηση του πλανήτη για τις επόμενες γενιές”, πρόσθεσε ο Τζόκοβιτς.

Το σόργο, βασικό συστατικό του προϊόντος, χρειάζεται ελάχιστο νερό για να αναπτυχθεί και βοηθά στη διατήρηση των εδαφών, ενισχύοντας έτσι την “πράσινη” ταυτότητα του brand.

Με αυτή τη νέα επιχειρηματική κίνηση, ο Νόβακ Τζόκοβιτς αποδεικνύει πως το πάθος του για υγεία, φύση και ισορροπία μπορεί να εμπνεύσει πέρα από τα κορτ, αυτή τη φορά, μέσα από το φαγητό που επιλέγουμε.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ