
Οι οπαδοί του Άρη αποδοκίμασαν μετά την ήττα από την ΑΕΛ Novibet Οι οπαδοί του Άρη αποδοκίμασαν μετά την ήττα από την ΑΕΛ Novibet
ΑΡΗΣ
Απογοητευμένοι έμειναν οι οπαδοί του Άρη που ταξίδεψαν στη Λάρισα για το παιχνίδι με την ΑΕΛ Novibet έπειτα από την ήττα της ομάδας τους, αποδοκιμάζοντας τους κίτρινους μετά το τελευταίο σφύριγμα του αγώνα.
18.01.2026 19:29





































