
Κοτσόλης: “Ένας πολύ όμορφος κύκλος της ζωής μου έκλεισε, ευχαριστώ τον Πρίτσα και όσους συνεργάστηκα σε αυτό το ονειρεμένο παραμύθι”
ΚΗΦΙΣΙΑ
Ο Στέφανος Κοτσόλης αποχαιρέτισε το σπίτι του, την Κηφισιά, με ένα post στα social media, ευχαριστώντας όλους όσους συνεργάστηκε όλα αυτά τα χρόνια στην ομάδα των βορείων προαστίων.
11.11.2025 23:19





































