
Τετέ: "Χαρούμενος που σκόραρα και έβαλα το γκολ της νίκης" Τετέ: "Χαρούμενος που σκόραρα και έβαλα το γκολ της νίκης"
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ
Ο Τετέ, ο οποίος πέτυχε το νικητήριο γκολ του Παναθηναϊκού επί της Φιορεντίνα, δήλωσε μετά το τέλος του παιχνιδιού ότι η νίκη των πράσινων ήταν το αποτέλεσμα της καλής δουλειάς που γίνεται.
06.03.2025 22:00





































