
Με το βλέμμα στην εξέδρα η Σελέν Ερντέμ, έδωσε το παρών στο Μετς για τον ημιτελικό του βόλεϊ Με το βλέμμα στην εξέδρα η Σελέν Ερντέμ, έδωσε το παρών στο Μετς για τον ημιτελικό του βόλεϊ
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ
Παρούσα στο κλειστό του Μετς για τον ημιτελικό της Volley League Γυναικών ανάμεσα σε Παναθηναϊκό και Ολυμπιακό, η Σελέν Ερντέμ έστειλε το δικό της μήνυμα στήριξης, ανεβάζοντας στόρι με τους φίλους του τριφυλλιού.
10.04.2025 09:33





































