
Ολυμπιακός για τη μετάδοση της ΕΡΤ: "Πληροφορηθήκαμε ότι ήταν εξωπραγματικά μεροληπτική" Ολυμπιακός για τη μετάδοση της ΕΡΤ: "Πληροφορηθήκαμε ότι ήταν εξωπραγματικά μεροληπτική"
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
Μέσω του γενικού της διευθυντή, Νίκου Λεπενιώτη, η ΚΑΕ Ολυμπιακός εξέφρασε παράπονα για μεροληπτική μετάδοση της ΕΡΤ, με τους δημοσιογράφους της κρατικής τηλεόρασης να απαντούν σε αυτά.
07.06.2025 00:12





































