
Η ομιλία των Αγγελόπουλων στα αποδυτήρια: "Πήραμε το πιο μάγκικο πρωτάθλημα της ιστορίας μας" Η ομιλία των Αγγελόπουλων στα αποδυτήρια: "Πήραμε το πιο μάγκικο πρωτάθλημα της ιστορίας μας"
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
Παναγιώτης και Γιώργος Αγγελόπουλος πήγαν στα αποδυτήρια και μίλησαν στους παίκτες του Ολυμπιακού για την κατάκτηση του πρωταθλήματος.
08.06.2025 23:28





































