
Ξέφυγε η κατάσταση στη Σεβίλλη μετά τη νέα ήττα, εξαγριωμένοι οπαδοί λίντσαραν τον πρόεδρο και προσπάθησαν να μπουκάρουν στο προπονητικό κέντρο Ξέφυγε η κατάσταση στη Σεβίλλη μετά τη νέα ήττα, εξαγριωμένοι οπαδοί λίντσαραν τον πρόεδρο και προσπάθησαν να μπουκάρουν στο προπονητικό κέντρο
LA LIGA
Ο κόμπος έφτασε στο χτένι για τους οπαδούς της Σεβίλλης, που τα “έχωσαν” σε παίκτες και πρόεδρο μετά τη νέα ήττα στη La Liga, ενώ μερικοί από αυτούς προσπάθησαν να μπουν στις προπονητικές εγκαταστάσεις της ομάδας.
11.05.2025 10:21




































