Στη Νίκαια το προλυμπιακό

New Image
Στην Ολυμπιακή εγκατάσταση της Νίκαιας θα διεξαχθεί τελικά το προλυμπιακό τουρνουά (7-14 Απριλίου)
“Τέλος καλό, όλα καλά. Μας έφυγε ένα βάρος και πλέον μπορούμε να αφοσιωθούμε απερίσπαστοι σε οργανωτικά ζητήματα, που αφορούν τη διοργάνωση”, τόνισε ο πρόεδρος της Ε.Ο.Π., Κώστας Γαζής, ο οποίος συμπλήρωσε:
“Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον υπουργό Πολιτισμού, κ. Λιάπη, τον υφυπουργό Αθλητισμού, κ. Ιωαννίδη, αλλά και τον πρόεδρο της εταιρίας Ολυμπιακών Ακινήτων, κ. Ματάλα για την κατανόηση που έδειξαν στο σημαντικό πρόβλημα που αντιμετωπίζαμε, αναφορικά με τη στέγαση του προλυμπιακού τουρνουά. Τις επόμενες μέρες θα μεταβούμε στην Ιταλία για να υπογράψουμε τα συμβόλαια ανάληψης της διοργάνωσης”.