Δύο ασημένια στην Λεμεσό

τρικαλιωτης
Με δύο ασημένια μετάλλια στις αποσκευές της επέστρεψε η ελληνική ομάδα της πυγμαχίας που συμμετείχε σε διεθνές τουρνουά στην Λεμεσό
Συγκεκριμένα στα 57 κιλά ο Βασίλης Κονταξής ανέβηκε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου καθώς στον τελικό ηττήθηκε από τον Ρώσο Κοστόγιαν με 2-1 στα σημεία.
Επίσης στα 60κ., ο Αρτούρ Τσακιρίδης, κατέκτησε το ασημένιο μετάλλιο καθώς λόγω τραυματισμού στο χέρι δεν κατέβηκε να αγωνιστεί στον τελικό της κατηγορίας κόντρα στον Άγγλο Γκλάπβον.
”
Είμαι ευχαριστημένος από την παρουσία των παιδιών σε ένα δύσκολο τουρνουά. Στην ομάδα μας συμμετείχαν και νέοι πυγμάχοι που έδειξαν καλά στοιχεία“, τόνισε ο ομοσπονδιακός προπονητής Στέφανος Κωνσταντινίδης.