ΠΥΓΜΑΧΙΑ

Δύο ασημένια στην Λεμεσό

τρικαλιωτης

Με δύο ασημένια μετάλλια στις αποσκευές της επέστρεψε η ελληνική ομάδα της πυγμαχίας που συμμετείχε σε διεθνές τουρνουά στην Λεμεσό

Συγκεκριμένα στα 57 κιλά ο Βασίλης Κονταξής ανέβηκε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου καθώς στον τελικό ηττήθηκε από τον Ρώσο Κοστόγιαν με 2-1 στα σημεία.

Επίσης στα 60κ., ο Αρτούρ Τσακιρίδης, κατέκτησε το ασημένιο μετάλλιο καθώς λόγω τραυματισμού στο χέρι δεν κατέβηκε να αγωνιστεί στον τελικό της κατηγορίας κόντρα στον Άγγλο Γκλάπβον.




Είμαι ευχαριστημένος από την παρουσία των παιδιών σε ένα δύσκολο τουρνουά. Στην ομάδα μας συμμετείχαν και νέοι πυγμάχοι που έδειξαν καλά στοιχεία“, τόνισε ο ομοσπονδιακός προπονητής Στέφανος Κωνσταντινίδης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ