ΠΟΛΟ

Πρώτο τεστ με Αυστραλία

Καμπάνια

Με την Αυστραλία θα παίξει η Εθνική την Κυριακή, στο προτελευταίο της τεστ πριν από το Παγκόσμιο

Ο αγώνας θα γίνει στη 13:00 (ώρα Ελλάδας) και θα είναι ο πρώτος από τους δύο που θα δώσει η Εθνική, στο πλαίσιο του τουρνουά. Επόμενος αντίπαλος, θα είναι την Τρίτη η Ισπανία.

Η αποστολή της ομάδας μας, αποτελείται από 14 παίκτες και μετά τα δύο φιλικά παιχνίδια, ο Σάντρο Καμπάνια, καλείται να κόψει έναν για να “βγάλει” την 13άδα που θα μας εκπροσωπήσει στο Παγκόσμιο.



Σύμφωνα με όλα τα προγνωστικά, θα “κοπεί” ένας εκ των Χατζηδάκη ή Μυτελούδη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ