ΠΙΝΓΚ ΠΟΝΓΚ

Δύο χρυσά η Κιούφη

Περίεργη

Δύο χρυσά μετάλλια κατέκτησε η Αλίκη Κιούφη στο 12ο διεθνές τουρνουά της Αλεξανδρούπολης

Πρωταγωνιστές ήταν η Αλίκη Κιούφη του Δ.Α.Ο. Ταύρου, η οποία κατέκτησε την 1η θέση τόσο στην κατηγορία των κορασίδων, όσο και σε αυτή των γυναικών και ο Μιχάλης Τσαχάκης του ίδιου σωματείου, ο οποίος πήρε την πρωτιά στους εφήβους και ήταν 2ος στους επίλεκτους.



Η ειδική κατηγορία ονομάστηκε “Super” ανδρών.



Να σημειωθεί ότι οι δύο πρώτοι από τις μικρές κατηγορίες “ανέβαιναν” ακολούθως σε μεγαλύτερη κατηγορία.




Αναλυτικά οι νικητές:




Παμπαίδων: Μιχάλης Αραμπατζής (Ατρόμητος)




Παγκορασίδων: Παναγιώτα Μούρου (Ατρόμητος)




Παίδων: Ανδρέας Νικολακάκης (Εθνικός Αλεξανδρούπολης)




Κορασίδων: Αλίκη Κιούφη (Δ.Α.Ο. Ταύρου)




Εφήβων: Μιχάλης Τσαχάκης (Δ.Α.Ο. Ταύρου)




Ανδρών: Πάβελ Κονσταντίνοφ (Χάσκοβο Βουλγαρίας)




“Super” ανδρών: Λούμπο Γκεοργκίεφ (Μακαμπή Θεσσαλονίκης)




Γυναικών: Αλίκη Κιούφη (Δ.Α.Ο. Ταύρου)




Βετεράνων: Δημήτρης Χηνόπουλος.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ