ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

Η νέα "ζωγραφιά" του Φορτούνη, η επιστροφή του Ελ Κααμπί στα γκολ και ο Μπιανκόν που μπορεί να προσφέρει λύσεις

SUPERLEAGUE 2023-2024 /  -  (KLODIAN LATO / EUROKINISSI)
SUPERLEAGUE 2023-2024 / - (KLODIAN LATO / EUROKINISSI) KLODIAN LATO / EUROKINISSI

Η ζωγραφιά του Φορτούνη ξεχώρισε ένα βράδυ, που ο Ντιέγκο Μαρτίνεθ είδε τον Αγιούμπ Ελ Κααμπί να βρίσκει δίχτυα μετά από δύο μήνες. Γράφει ο Δημήτρης Χριστοφιδέλλης.

Ο Κώστας Φορτούνης "ζωγράφισε" αυτή τη φορά με το αριστερό πόδι, απλοποιώντας την κατάσταση για τον Ολυμπιακό εναντίον του Παναιτωλικού, εκεί όπου οι ερυθρόλευκοι αδυνατούσαν να δημιουργήσουν και να τελειώσουν σωστά τις φάσεις.

Ο αρχηγός των ερυθρόλευκων το πήρε πάνω του, σκόραρε λίγο πριν το τέλος του α' ημιχρόνου, ενώ από τα πόδια του πέρασε η μπάλα στα άλλα δύο τέρματα της πειραϊκής ομάδας.

Στο πρώτο είχε την πάσα στον Έσε που σούταρε και κόντραρε η μπάλα στον Οικονόμου, αλλάζοντας πορεία και καταλήγοντας στα δίχτυα του Καπίνο και στο τρίτο την πάσα στον Μασούρα που έκανε την σέντρα στην κεφαλιά γκολ του Ελ Κααμπί.

Ο Φορτούνης, λοιπόν, έκανε τη διαφορά για τον Ολυμπιακό σε ένα ακόμη παιχνίδι και διανύει ίσως την καλύτερη σεζόν της καριέρας του. Έχει ήδη, 8 γκολ και 9 ασίστ σε 18 αγώνες σε όλες τις διοργανώσεις, ενώ μόνο στο πρωτάθλημα μετράει πέντε τέρματα και πέντε ασίστ σε δέκα παιχνίδια. Εξαιρετικοί αριθμοί, που έχει τη δυνατότητα να τους αυξήσει στην πορεία της σεζόν.

Παράλληλα, όμως, αξίζει να σταθεί κανείς σε άλλους τέσσερις ποδοσφαιριστές. Ο Μασούρας είχε δύο ασίστ και γενικά καλή απόδοση, ενώ ο Ελ Κααμπί επέστρεψε στα γκολ μετά από δύο μήνες. Μάλιστα, ο Μαροκινός έφτασε τα δέκα τέρματα με την ερυθρόλευκη φανέλα και ο Μαρτίνεθ ευελπιστεί να έχει και συνέχεια, τώρα που ο Ολυμπιακός έχει μπροστά του δύσκολες αναμετρήσεις στην Ευρώπη και στην Ελλάδα.

Επίσης, ο Έσε ήταν κομβικός στη μεσαία γραμμή, από τα πόδια του ξεκίνησε το γκολ της ισοφάρισης των ερυθρόλευκων και βοήθησε πολύ ανασταλτικά. Ταυτόχρονα, θετικό ήταν το ντεμπούτο του Μπιανκόν σε ρόλο στόπερ, δίπλα στον Ντόη.

Σχετικά, με τον Γάλλο ποδοσφαιριστή, έδειξε στο ντεμπούτο του, ότι διαθέτει την ποιότητα για να προσφέρει λύσεις στον Ολυμπιακό, είτε παίζοντας στο κέντρο της άμυνας είτε στα πλάγια. Ο Μπιανκόν σε αυτή τη φάση χρειάζεται αγώνες στα πόδια του και σωστή διαχείριση, προκειμένου να βγάλει τον καλύτερό του εαυτό στη συνέχεια.

Οι ερυθρόλευκοι δεν έλαμψαν με την απόδοσή τους, αλλά ήταν ουσιαστικοί και αποτελεσματικοί και πήραν τους τρεις βαθμούς σε ένα ματς άχρωμο, λόγω και του γεγονότος ότι διεξήχθη κεκλεισμένων των θυρών. Ο Ντιέγκο Μαρτίνεθ επεφύλασσε μία έκπληξη στην ενδεκάδα, καθώς άφησε στον πάγκο τον Ποντένσε, χρησιμοποιώντας τον Μπιέλ αλλά ο τελευταίος δεν τον δικαίωσε με την απόδοσή του.

Ο Ισπανός τεχνικός, ο οποίος δεν είχε στη διάθεση του, τον τιμωρημένο Ρέτσο και τους τραυματίες Σκάρπα, Πορόζο και Φρέιρε -ο Αλεξανδρόπουλος έμεινε εκτός 20άδας για λόγους ξεκούρασης- παρέταξε τον Ολυμπιακό με σύστημα 4-4-2, έχοντας τον Μασούρα πίσω από τον Γιόβετιτς, τον Μπιέλ δεξιά και τον Φορτούνη αριστερά στην επίθεση.

Ο Μαρτίνεθ έδωσε χρόνο συμμετοχής σε παίκτες που, είτε δεν είχαν παίξει ξανά (Μπιανκόν), είτε είχαν αγωνιστεί ελάχιστα (Μπρίνιτς), είτε είχαν λίγα παιχνίδια στα πόδια τους (Ντόη, Κίνι), είτε είχαν καιρό να αγωνιστούν (Ιμπόρα) και είχε τους λόγους του γι΄ αυτό.

Τόσο με φόντο τον αγώνα με την Φράιμπουργκ (ως προς την διαχείριση ορισμένων παικτών) όσο και ενόψει της μεταγραφικής περιόδου του Ιανουαρίου. Σχετικά με τον Ιμπόρα, χρησιμοποιήθηκε για ένα τέταρτο ως στόπερ και αυτό διότι δεν υπήρχε άλλη διαθέσιμη λύση στον πάγκο.

Οι παίκτες του Ολυμπιακού ήταν εμφανές ότι στο δεύτερο ημίχρονο του αγώνα με τον Παναιτωλικό έψαχναν το τρίτο τέρμα κάνοντας παράλληλα διαχείριση των δυνάμεων τους, κι αυτό λόγω της δύσκολης αναμέτρησης με την Φράιμπουργκ την Πέμπτη (30/11) στη Γερμανία, για την 5ηαγωνιστική της φάσης των ομίλων του Europa League.

Εκεί, όπου ο Μαρτίνεθ θα έχει επίσης διαθέσιμους τον Ρέτσο και τον Αλεξανδρόπουλο.

TAGS ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ STOIXIMAN SUPER LEAGUE
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ