X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

O Σάινθ θέλει να μείνει στη Ferrari μέχρι το 2027

GP BELGIO1/2023 - SABATO 29/07/2023 SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE

Ο Κάρλος Σάινθ -σύμφωνα με τον ιταλικό Τύπο- να αρνείται το συμβόλαιο 1+1 ετών που φέρεται να του προσέφερε η Scuderia, καθώς λέει ότι στόχος του είναι να παραμείνει στο Μαρανέλο για πολλά χρόνια ακόμα - και να γίνει πρωταθλητής με την ιταλική ομάδα.

Σε αντίθεση με τον Σαρλ Λεκλέρ, που λέγεται ότι συμφώνησε ήδη σε νέο πενταετές συμβόλαιο -με διπλάσιες απολαβές- που θα τον κρατήσει στο Μαρανέλο μέχρι το τέλος του 2029, τα πράγματα είναι πιο περίπλοκα για τον Κάρλος Σάινθ. Ο ιταλικός Τύπος είναι βέβαιος ότι η Scuderia δεν επιθυμεί να δεσμεύσει τον Ισπανό για τόσα πολλά χρόνια.

Όμως, η επιθυμία του 29χρονου είναι ακριβώς αυτή - και εκεί είναι που έχουν λιμνάσει, προς το παρόν, οι διαπραγματεύσεις μεταξύ των δύο πλευρών. Ο Σάινθ, επιπλέον, φέρεται να θέλει την ολοκλήρωση και υπογραφή της νέας συμφωνίας πριν το ξεκίνημα της νέας σεζόν, στις 1-2 Μαρτίου 2024 στο Μπαχρέιν.

Υπάρχει η φημολογία σε σχέση με το τι μου προσφέρουν, αλλά όλα αυτά γράφονται χωρίς τη γνώση των πραγμάτων και δεν πρόκειται να μπω σε μια συζήτηση που βασίζεται σε εικασίες” είπε ο Σάινθ, στο παρασκήνιο της εκδήλωσης ενός χορηγού του, στη Μαδρίτη.

Ο Κάρλος Σάινθ στο κόκπιτ της Ferrari SF-23, GP Σαουδικής Αραβίας 2023 SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE

Πρέπει να συμφωνήσουμε, και έχουμε τρεις μήνες μπροστά μας για να το πετύχουμε - μέχρι τον πρώτο αγώνα του πρωταθλήματος. Είναι προφανές ότι θέλω την ανανέωση [του συμβολαίου] και θα την ήθελα για περισσότερο από έναν χρόνο.

Νιώθω ότι εκτιμάται τέλεια η αξία μου από τον Φρεντ [Βασέρ, διευθυντή της ομάδας] και από όλη την οικογένεια της Ferrari, και για έναν οδηγό αυτή είναι η βασική προτεραιότητα. Είμαι πεπεισμένος πως αν το θέλουμε και οι δύο θα καταλήξουμε σε συμφωνία”, πρόσθεσε ο Ισπανός.

Τα τρέχοντα συμβόλαια του Λεκλέρ και του Σάινθ με τη Scuderia λήγουν στο τέλος του 2024, και ο δεύτερος λέει ότι πρέπει να μάθει αν θα ανανεωθεί το δικό του πριν ξεκινήσει η χρονιά: “Η πραγματικότητα είναι πως έχουν γίνει συζητήσεις, όπως είπε και ο Φρεντ τις προάλλες. Πρέπει να αρχίσω να διαπιστώνω πού θα βρίσκομαι το 2025.

Δεν θα ήθελα να ξεκινήσω [τη χρονιά] χωρίς να γνωρίζω ποιος θα είναι ο προορισμός μου. Η πρώτη μου προτεραιότητα είναι η Ferrari, και να μείνω εκεί για πολλά χρόνια. Δεν είναι μυστικό, είναι μια ομάδα στην οποία αισθάνομαι πολύ άνετα. Πρέπει να συμφωνήσουμε αυτούς τους προσεχείς μήνες”, συμπλήρωσε ο Σάινθ.

Ο Κάρλος Σάινθ στο GP του Μπαχρέιν 2023 2023 AP PHOTO/ARIEL SCHALIT

Τέλος, όσον αφορά στον ανταγωνισμό του 2024 και αν η Scuderia μπορεί να απειλήσει τη Red Bull για τους τίτλους, τόνισε: “Πιστεύω πως ο Μαξ δεν χρειάστηκε να οδηγεί στο 100% σε όλους τους αγώνες [του 2023] και αυτό είναι που με τρομάζει περισσότερο. Αυτός είναι ο λόγος που λέω στη Ferrari ότι δεν πρέπει η βελτίωσή μας να είναι 4 δέκατα [στο γύρο], αλλά 6 δέκατα.

Πρέπει να βρούμε το λόγο για τον οποίο χάνουμε αυτό το μικρό παραπάνω βήμα στους αγώνες. Το Σάββατο βλέπουμε ότι δεν είμαστε τόσο μακριά, αλλά στον αγώνα έχουν τρία δέκατα ή μισό δευτερόλεπτο και τερματίζουμε 30 δευτερόλεπτα πίσω τους. Κάναμε το λάθος να ακολουθήσουμε λάθος κατεύθυνση, όπως έδειξε το αυτοκίνητό μας στο μέσον του 2022. Πιστεύαμε ότι δεν ήμασταν τόσο μακριά. Το ίδιο συνέβη και στη Mercedes”, κατέληξε ο οδηγός της Ferrari.

TAGS FORMULA 1 F1 ΚΑΡΛΟΣ ΣΑΙΝΘ SCUDERIA FERRARI
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ