MMA

Θριαμβεύτρια η Πίτα στο Riga Open

Την πρώτη θέση στο διεθνές πυγμαχικό τουρνουά της Λετονίας πήρε η Νίκη Πίτα που με τρεις νίκες κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο.

Η φορμαρισμένη αθλήτρια του High Voltage Gym αγωνίστηκε σε δύο τουρνουά μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα και τα πήγε περίφημα. Η Πίτα δοκιμάστηκε στην κατηγορία των 60 κιλών και πέτυχε το απόλυτο των νικών στους αγώνες της.

Επόμενος στόχος η υπεράσπιση του τίτλου της στην Ελλάδα, μέσω του Πανελληνίου πρωταθλήματος πυγμαχίας που γίνεται στην Σπάρτη 5 με 8 Δεκεμβρίου.

Διαβάστε ακόμη στο fightsports.gr

ΠΑΟΚ: Ο Γιώργος Σαββίδης “έφτιαξε” φανέλα για τον Roy Jones Jr.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ