O Μιχάλης Ζαμπίδης ανακοίνωσε την πρώτη του μάχη έπειτα από 3,5 χρόνια

Ο Μιχάλης Ζαμπίδης θα παίξει μποξ στις 23 Μαρτίου με τον Ισπανό, Antonio Gomez. Η διοργάνωση είναι το BREAKOUT στη Γερμανία και συγκεκριμένα στην πόλη της Στουτγκάρδης.
Ο “Iron Mike” θα παίξει μποξ στις 23 Μαρτίου με τον Ισπανό, Antonio Gomez. Η διοργάνωση που θα φιλοξενήσει τον αγώνα είναι το BREAKOUT στη Γερμανία και συγκεκριμένα στην πόλη της Στουτγκάρδης.
Δείτε παρακάτω την αφίσα με τον Έλληνα legend και τον αντίπαλό του σε πρώτο πλάνο, όπως και τους υπόλοιπους μαχητές που θ’ αγωνιστούν στην κάρτα της Στουτγκάρδης στις 23 Μαρτίου.
Διαβάστε ακόμη στο fightsports.gr
Conor McGregor: Χαμός με το ροζ σκάνδαλο και το παιδί
ΤΟ POSTER: