Έβγαλε το νάρθηκα ο Ζαμπίδης

Ο Μιχάλης Ζαμπίδης ξεπερνάει το πρόβλημα τραυματισμού που τον ταλαιπωρεί από την πρώτη ημέρα της επιστροφής του στα ρινγκ.
Ο Μιχάλης Ζαμπίδης ξεπερνάει το πρόβλημα τραυματισμού που τον ταλαιπωρεί από την πρώτη ημέρα της επιστροφής του στα ρινγκ. Ο “Iron Mike” είχε τραυματιστεί στον δικέφαλο στο παιχνίδι του με τον Antonio Gomez, χειρουργήθηκε και για αρκετό καιρό φορούσε νάρθηκα…
Ωστόσο, ο καιρός πέρασε και ο Έλληνας πρωταθλητής έβγαλε τον νάρθηκα και προπονήθηκε κανονικά, κάνοντας και σχετικό post στο Instagram.
Διαβάστε ακόμη στο fightsports.gr
O Mike Tyson είναι επισήμως ο βασιλιάς της κάνναβης (ΦΩΤΟ)
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.