Το “αντίο” των “Ράδιο Αρβύλα” με τα best of της χρονιάς

14 23 / 3 ( / EUROKINISSI)
Eurokinissi Sports
Οι "Ράδιο Αρβύλα" αποχαιρέτησαν τη σεζόν με ένα βίντεο με τα καλύτερα τους και προκάλεσαν γέλιο μέχρι δακρύων. (VIDEO)
Κλείνοντας μία ακόμα χρονιά των “Ράδιο Αρβύλα” οι συντελεστές της εκπομπής έφτιαξαν ένα βίντεο με τα καλύτερα της σεζόν. Ζωή Κωνσταντοπούλου, Άδωνις Γεωργιάδης, Απόστολος Γκλέτσος, Άντζελα Δημητρίου, Αλέξης Τσίπρας, Κυριάκος Μητσοτάκης και άλλοι πολλοί πρωταγωνιστούν με το γνωστό χιούμορ της εκπομπής.
Δείτε το απολαυστικό βίντεο: