ΠΟΔΗΛΑΤΑ

Όσα είδαμε (και μάθαμε) από την Κωτσόβολος στον ΔΕΗ Ποδηλατικό γύρο Ελλάδας

Όσα είδαμε (και μάθαμε) από την Κωτσόβολος στον ΔΕΗ Ποδηλατικό γύρο Ελλάδας

Ο ΔΕΗ Διεθνής Ποδηλατικός Γύρος Ελλάδας ολοκληρώθηκε με τις εντυπωσιακές παράλληλες δράσεις της Κωτσόβολος να κλέβουν τις εντυπώσεις θέτοντας στο επίκεντρο τη βιωσιμότητα και τους εναλλακτικούς τρόπους μετακίνησης.

Η εικόνα της Ελλάδας ταξίδεψε σε όλο τον κόσμο μέσα από τον «ΔΕΗ Διεθνή Ποδηλατικό Γύρο Ελλάδας», ο οποίος τράβηξε τα βλέμματα όλων των φίλων του αθλήματος και όχι μόνο.

Η φετινή διοργάνωση πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή 120 αθλητών από 20 επαγγελματικές και εθνικές ομάδες. Πρόκειται για μία παγκόσμιας εμβέλειας διοργάνωση που έχει ως στόχο να αναδείξει το απαιτητικό άθλημα της ποδηλασίας και φυσικά να προβάλλει τις ομορφιές της πατρίδας μας.

Οι αθλητές μέσα σε 5 αγωνιστικές ημέρες κάλυψαν 650,5 χιλιόμετρα, πέρασαν από 23 Δήμους της χώρας με τους κατοίκους να αγκαλιάζουν την προσπάθεια όλων των αθλητών και να τους χαρίζουν απλόχερα το χειροκρότημά τους.

Η εντυπωσιακή παρουσία της Κωτσόβολος και οι "πράσινες" δράσεις της

Μεγάλος χορηγός του αγώνα ήταν η Κωτσόβολος για 2η συνεχή χρονιά, η οποία μέσα από τρία μεγάλα activations και με σκοπό να ενδυναμώνει όλους τους ανθρώπους να ζήσουν μία Καλύτερη Ζωή φρόντισε να δώσει ένα διαφορετικό τόνο στη διοργάνωση και παράλληλα να φέρει πιο κοντά τον κόσμο στους εναλλακτικούς τρόπους μετακίνησης και να ενημερώσει αναφορικά με τις «πράσινες» δράσεις της εταιρείας που «φωτίζουν» το δρόμο προς τη βιωσιμότητα.

Η εταιρεία βρέθηκε τόσο στο Ηράκλειο Κρήτης, όσο και στην Καλαμάτα με πρωτότυπες δράσεις και μεγάλες εκπλήξεις στους ειδικά διαμορφωμένους χώρους του «ΔΕΗ Ποδηλατικού Γύρου Ελλάδας». Η Κωτσόβολος έδωσε την ευκαιρία στο κοινό που επισκέφθηκε το περίπτερό της να δοκιμάσει την ευρεία γκάμα από wearables, smartphones, καθώς και ηλεκτρικά πατίνια Xiaomi και να συμμετάσχει σε πρωτότυπα challenges διεκδικώντας πλούσια δώρα.

Όσα είδαμε (και μάθαμε) από την Κωτσόβολος στον ΔΕΗ Ποδηλατικό γύρο Ελλάδας


Συγκεκριμένα, σε μια ειδικά διαμορφωμένη πίστα, οι επισκέπτες συμμετείχαν στο “e-mobility challenge” αντιμετωπίζοντας την υπέρτατη πρόκληση: να κάνουν την ίδια διαδρομή με εκείνη που έκαναν οι αθλητές του Ποδηλατικού Γύρου και τεστάροντας άμεσα τις επιδόσεις τους με τα προϊόντα τελευταίας τεχνολογίας της Xiaomi, να μπουν στην κλήρωση για να κερδίσουν ένα Redmi Watch 2 Lite της Xiaomi.

Εντυπωσιακό θέαμα από BMX pro αθλητές

Οι δράσεις από την Κωτσόβολος δεν σταμάτησαν εκεί αφού φρόντισε να προσφέρει πλούσιο θέαμα σε μικρούς και μεγάλους τόσο στο Ηράκλειο όσο και στην Καλαμάτα.

Σε μία ειδική ράμπα, BMX pro athletes (Γιώργος Νταβουτιάν και Άγγελος Δεμενεόπουλος σε Ηράκλειο & Καλαμάτα, Κώστας Μανωλακάκης στο Ηράκλειο και Δημήτρης Ρούσσος στην Καλαμάτα) προσέφεραν ένα show με jams και πολλές ακόμα δράσεις για όλους τους επισκέπτες του περιπτέρου της Κωτσόβολος.

Όσα είδαμε (και μάθαμε) από την Κωτσόβολος στον ΔΕΗ Ποδηλατικό γύρο Ελλάδας


Παράλληλα, ο action photographer Άλεξ Γρυμάνης έδωσε tips για την τέλεια λήψη με ένα κινητό Xiaomi και όσοι ήθελαν συμμετείχαν σε challenge για την καλύτερη φωτογραφία με τον νικητή να κερδίζει ένα κινητό Xiaomi Redmi Note 12 Pro+ με κάμερα 200MP.

Το "Green Delivery" της Κωτσόβολος έγινε challenge και πρόσφερε δώρα

Με το "Green Delivery" challenge της Κωτσόβολος, περαστικοί στους δρόμους του Ηρακλείου στην Κρήτη και της Καλαμάτας είχαν την ευκαιρία να κερδίσουν ένα ηλεκτρικό πατίνι Xiaomi Scooter 3 Lite.

Τα ηλεκτρικά ποδήλατα παραδόσεων της Κωτσόβολος, βρέθηκαν στις 2/5 στους δρόμους του Ηρακλείου Κρήτης και στις 3/5 στης Καλαμάτας, όπου "έκαναν μία στάση", καλώντας τους τυχερούς - περαστικούς να συμμετέχουν στο "Green Delivery” challenge και να λάβουν μέρος σε μία κλήρωση με έπαθλο ένα ηλεκτρικό πατίνι Xiaomi Scooter 3 Lite, απαντώντας σε μία ερώτηση για τις «πράσινες» ενέργειες της εταιρείας.

Όσα είδαμε (και μάθαμε) από την Κωτσόβολος στον ΔΕΗ Ποδηλατικό γύρο Ελλάδας

Για άλλη μια χρονιά, η Κωτσόβολος ήταν εκεί στο μεγάλο αυτό αθλητικό γεγονός, και με σταθερό τιμόνι και γρήγορο πετάλι, έδωσε τη δυνατότητα στους επισκέπτες να λάβουν μέρος στα δρώμενα, να διεκδικήσουν πλούσια δώρα από την Xiaomi και να ακολουθήσουν τις ξεχωριστές «πράσινες» διαδρομές της εταιρείας, ποδηλατώντας για έναν «πράσινο κόσμο», μία Καλύτερη Ζωή.

Όσα είδαμε (και μάθαμε) από την Κωτσόβολος στον ΔΕΗ Ποδηλατικό γύρο Ελλάδας


TAGS ΠΟΔΗΛΑΤΑ BRAND EXPERIENCE
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ