Ρεκόρ συμμετοχών για το 20άρι της Αθήνας

35ο Αγώνα Δρόμου Υγείας Αθήνας
Συνεχίζονται οι εγγραφές για τον 35ο Αγώνα Δρόμου Υγείας Αθήνας 20 χλμ. και 2 χλμ. με δεκάδες φίλους να δηλώνουν συμμετοχή.
Οι συμμετοχές ξεπέρασαν τις 1300 και δεν αποκλείεται να φτάσουν ακόμα και τις 1800, με αποτέλεσμα να ξεπεραστεί τους 1750 που είναι το όριο για τα 20 χιλιόμετρα.
Φέτος θα υπάρξει ομαδική βαθμολογία έτσι ώστε να αναδειχθούν οι σύλλογοι. Η βράβευση θα γίνει για τις τρεις πρώτες ομάδες και η κατάταξη θα είναι βάσει του αθροίσματος των χρόνων των πέντε πρώτων δρομέων.