Η απονομή των Μάντη – Καγιαλή

Δείτε σε βίντεο την απονομή του χάλκινου μεταλλίου στα 470 στους Παναγιώτη Μάντη και Παύλο Καγιαλή.
Με το χάλκινο μετάλλιο θα επιστρέψουν από το Ρίο οι Παναγιώτης Μάντης και ο Παύλος Καγιαλής. Με αρκετή καθυστέρηση οι δύο Έλληνες Ολυμπιονίκες παρέλαβαν τα μετάλλια τους.
Δείτε τι ακριβώς συνέβη κατά τη διάρκεια της απονομής: