ΠΑΟΚ

Βιεϊρίνια σε Πασχαλάκη: “Σε αγαπώ, φίλε μου”

SUPERLEAGUE / ÐÁÏÊ - ËÁÌÉÁ (ÖÙÔÏÃÑÁÖÉÁ: MOTION TEAM) MotionTeam

Ο αρχηγός του ΠΑΟΚ, Αντελίνο Βιεϊρίνια, απάντησε στον τερματοφύλακα του δικεφάλου για το ποστάρισμα του το οποίο πάντως προκάλεσε πολλά και αρνητικά κυρίως σχόλια από τους φίλους της ομάδας της Θεσσαλονίκης.

Η ανάρτηση του Αλέξανδρου Πασχαλάκη με μήνυμα προς τον Αντελίνο Βιεϊρίνια αναφορικά με την ανανέωση του συμβολαίου του προκάλεσε πολλά αρνητικά σχόλια από τους φίλους της ομάδας της Θεσσαλονίκης και είχε μάλλον τα αντίθετα αποτελέσματα από αυτά που προσδοκούσε ο τερματοφύλακας του ΠΑΟΚ.

Ο Βιειρίνια από την πλευρά του πάντως φαίνεται πως εκτίμησε τις προθέσεις του Πασχαλάκη ως καλές και απάντησε με αναδημοσίευση του ποσταρίσματος του και τη φράση: “Σε αγαπώ, φίλε μου”.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ