Βιεϊρίνια: “Είναι βαρύ να μιλάνε για κρίση στον ΠΑΟΚ”

SUPERLEAGUE / ÐÁÏÊ - ÁÅÊ (ÖÙÔÏÃÑÁÖÉÁ: MOTION TEAM)
Eurokinissi Sports
Ο σκόρερ και MVP του ΠΑΟΚ στο ντέρμπι με την ΑΕΚ, Βιεϊρίνια, ισχυρίστηκε ότι είναι βαρύ να μιλάει κανείς για κρίση στην ομάδα του μετά την ήττα από τον Άρη.
Με εύστοχη εκτέλεση πέναλτι ο Βιεϊρίνια έκρινε το ντέρμπι με την ΑΕΚ στην Τούμπα ( 1-0), για τη 18η αγωνιστική της Super League. Μετά τον αγώνα ο Πορτογάλος κλήθηκε να τοποθετηθεί για τον τρόπο που αντέδρασε η ομάδα μετά το τέλος του αήττητου, στο 4-0 από τον Άρη.
“Είναι βαρύ να μιλάνε για κρίση στον ΠΑΟΚ. Το δείξαμε και σήμερα και στον αγώνα του Κυπέλλου με τον ΟΦΗ. Το παιχνίδι με τον Αρη ήταν δύσκολο και ήταν δύσκολο που χάσαμε εκεί που χάσαμε. Θέλαμε να κρατήσουμε το αήττητο… εννοείται” δήλωσε ο αρχηγός του Δικέφαλου του Βορρά.