Τον “τσεκάρουν” και υπογράφει ο Αφελάι

INTIME SPORTS
Λίγο μετά την άφιξή του στην Αθήνα, ο Ολλανδός εξτρέμ, Ιμπραΐμ Αφελάι, πήγε στο "Metropolitan" για να περάσει τις καθιερωμένες ιατρικές εξετάσεις (φωτογραφίες).
Στην τελική ευθεία βρίσκεται η μετεγγραφή του Ιμπραΐμ Αφελάι στον Ολυμπιακό. Λίγο μετά την άφιξή του στην Αθήνα για λογαριασμό των Πειραιωτών, ο Ολλανδός εξτρέμ πήγε στο “Metropolitan” για να περάσει τις καθιερωμένες ιατρικές εξετάσεις.
Εφόσον όλα πάνε καλά, ο νυν ποδοσφαιριστής της Μπαρτσελόνα θα μεταφερθεί στα γραφεία της ΠΑΕ στην Πλατεία Αλεξάνδρας και θα υπογράψει το νέο του συμβόλαιο του, το οποίο θα είναι για 1+2 χρόνια, με το δικαίωμα της μονομερούς ανανέωσης να ανήκει στον Ολυμπιακό.