ΠΑΟΚ

Το πανό των οπαδών του ΠΑΟΚ για τα θύματα της Αττικής

Οι οπαδοί του ΠΑΟΚ εξέφρασαν την συμπαράστασή τους στους πληγέντες της ανατολικής Αττικής μέσω πανό που ανέβασαν στην Τούμπα λίγες ώρες πριν από την έναρξη του αγώνα με την Βασιλεία.

Οι πυρκαγιές στην ανατολική Αττική δεν άφησαν ασυγκίνητους τους οπαδούς του ΠΑΟΚ. Αρκετή ώρα πριν από την έναρξη του αγώνα με την Βασιλεία για την δεύτερη προκριματική φάση του Champions League, οι οπαδοί του “δικεφάλου” ανάρτησαν στην τούμπα πανό συμπαράστασης απευθυνόμενοι στους πληγέντες των φονικών πυρκαγιών που άφησαν πίσω τους δεκάδες θύματα στην Αττική.

Συλλυπητήρια στις οικογένειες των θυμάτων, 23-07-18“, έγραψαν οι οπαδοί του ΠΑΟΚ στο πανό που κρέμασαν στην Τούμπα.

Δείτε το μήνυμα των οπαδών του ΠΑΟΚ:

Photo credits: Eurokinissi

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ