Το “ευχαριστώ” του Μίτσελ

Μίτσελ
INTIME SPORTS
Ο προπονητής του Ολυμπιακού, Μίτσελ, είπε το δικό του "ευχαριστώ" στους φίλους της ομάδας για την στήριξή τους στο ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό και τους παίκτες του για τη νίκη με 1-0.
Ο Μίτσελ θέλησε να ευχαριστήσει τον κόσμο του Ολυμπιακού και τους ποδοσφαιριστές της ομάδας του Πειραιά για την παρουσία τους στο ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό, που ολοκληρώθηκε με “ερυθρόλευκη” νίκη με 1-0 χάρη στο γκολ του Αυλωνίτη.