
Οι παίκτες του Παναθηναϊκού ευχαρίστησαν στο τέλος του ματς τον κόσμο για την παρουσία του Οι παίκτες του Παναθηναϊκού ευχαρίστησαν στο τέλος του ματς τον κόσμο για την παρουσία του
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ
Οι παίκτες του Παναθηναϊκού στου φινάλε του φιλικού με την Μπράγκα κατευθύνθηκαν προς τους οπαδούς της ομάδας για να τους ευχαριστήσουν για την παρουσία και τη στήριξή τους.
12.07.2025 18:21


































