
Το ευχαριστώ του Βαγιαννίδη στον Παναθηναϊκό: "Αφήνω την ομάδα της καρδιάς μου, θέλω να πω απλώς εις το επανιδείν" Το ευχαριστώ του Βαγιαννίδη στον Παναθηναϊκό: "Αφήνω την ομάδα της καρδιάς μου, θέλω να πω απλώς εις το επανιδείν"
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ
Ο Γιώργος Βαγιαννίδης αποχαιρέτησε οριστικά τον Παναθηναϊκό μέσα από μία συγκινητική ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram.
05.08.2025 16:35




































