Στο “Γ. Καραϊσκάκης” και ο Ολυμπιακός

INTIME SPORTS
Στο γήπεδο έφτασε και η αποστολή του Ολυμπιακού λίγο μετά τις 6 μ.μ. και αποθεώθηκαν από τον κόσμο που βρισκόταν στο γήπεδο εκείνη την ώρα. Εμψύχωση και από τον Μαρινάκη. (VIDEOS)
Οι πρωταγωνιστές του ντέρμπι βρίσκονται πλέον στο “Γ. Καραϊσκάκης”. Μετά την άφιξη της αποστολής του Παναθηναϊκού και αυτή του Ολυμπιακού έφτασε στο γήπεδο με τον κόσμο που βρισκόταν εκείνη την ώρα να αποθεώνει τους ερυθρόλευκους.
Η αποστολή του Ολυμπιακού έκανε την καθιερωμένη της βόλτα μέσα στον αγωνιστικό χώρο και μετά μπήκε στα αποδυτήρια. Τους ερυθρόλευκους εμψύχωσε και ο Βαγγέλης Μαρινάκης με τον πρόεδρο της ερυθρόλευκης ΠΑΕ να δίνει το χέρι του σε όλους τους παίκτες.
Δείτε και φωτογραφίες από τις χειραψίες των ερυθρόλευκων με τον Βαγγέλη Μαρινάκη