Σουλούκου: “Ολυμπιακός και Νότιγχαμ κερδίζουν, γιατί το μοντέλο του Βαγγέλη Μαρινάκη δουλεύει”

Η CEO της Νότιγχαμ Φόρεστ, Λίνα Σουλούκου, υπερασπίστηκε δημόσια το πολυϊδιοκτησιακό μοντέλο του Βαγγέλη Μαρινάκη, τονίζοντας ότι η συνεργασία Ολυμπιακού – Νότιγχαμ έχει φέρει αγωνιστικές και εμπορικές επιτυχίες.
Η Λίνα Σουλούκου, διευθύνουσα σύμβουλος της Νότιγχαμ, τοποθετήθηκε δημόσια για τη συνεργασία του συλλόγου με τον Ολυμπιακό υπό την ιδιοκτησία του Βαγγέλη Μαρινάκη, υπερασπιζόμενη το μοντέλο πολυϊδιοκτησίας που εφαρμόζει ο Έλληνας επιχειρηματίας.
Τα σχόλιά της παρουσιάστηκαν από τον Τζιανλούκα Ντι Μάρτζιο και προέρχονται από την ομιλία της στο Social Football Summit που πραγματοποιήθηκε στο Τορίνο.
Η Σουλούκου βρίσκεται στον ρόλο της CEO στον αγγλικό σύλλογο από τον Ιανουάριο, με την άφιξή της να έχει ανακοινωθεί από τον περασμένο Δεκέμβριο. Στην ομιλία της, εξήγησε ότι το σύστημα αυτό προσφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα, τόσο στο αγωνιστικό, όσο και στο εμπορικό κομμάτι.
Από τις συνέργειες στο scouting και τις μεταγραφές που επιτρέπουν σε μικρότερους συλλόγους να έχουν πρόσβαση σε παίκτες υψηλότερου επιπέδου, μέχρι τις εμπορικές δυνατότητες που γεννιούνται μέσω κοινών συμφωνιών, χορηγιών και της ενίσχυσης της διεθνούς προβολής του ομίλου.
Παρά τις συζητήσεις γύρω από τα πολυϊδιοκτησιακά σχήματα, η Σουλούκου τόνισε ότι όταν εφαρμόζονται σωστά, μπορούν να δημιουργήσουν τεράστιες επιχειρησιακές και αγωνιστικές συνέργειες που ωφελούν συνολικά τον όμιλο.
Αναλυτικά όσα δήλωσε η Λίνα Σουλούκου
“Αυτό είναι ένα από τα πιο απαιτητικά ζητήματα στη βιομηχανία μας. Είναι δύσκολο να έχει κανείς ξεκάθαρη θέση, επειδή υπάρχουν τόσα πολλά αντικρουόμενα συμφέροντα, οπότε πρέπει να βρούμε μια ισορροπία.
Στον όμιλό μας, μία από τις πρώτες προκλήσεις που αντιμετώπισα ήταν ακριβώς αυτή. Μετά την εξαγορά της Νότιγχαμ Φόρεστ από τον Βαγγέλη Μαρινάκη, ο Ολυμπιακός επέστρεψε στις επιτυχίες, και η Φόρεστ προβιβάστηκε στην Premier League, ενώ στη συνέχεια προκριθήκαμε στο Europa League. Άρα, το μοντέλο αυτό λειτουργεί.
Σε επίπεδο ομίλου, υπάρχουν πολλές συνέργειες στο αγωνιστικό κομμάτι. Από το scouting μέχρι τις μεταγραφές: μερικά μικρότερα κλαμπ μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση σε παίκτες που δεν θα είχαν, αν δεν ήταν μέρος αυτού του μοντέλου.
Στο εμπορικό κομμάτι, δημιουργούνται συνέργειες μέσω της επέκτασης των γηπέδων, των χορηγικών συμφωνιών και μιας βάσης φιλάθλων που μπορεί να γίνει πιο ελκυστική παγκοσμίως. Αυτό σίγουρα δημιουργεί πολλές επιχειρησιακές αποδοτικότητες, καθώς υπάρχουν κοινές ανάγκες σε επίπεδο ομίλου”.