Συγχαρητήρια της ΠΑΕ στην ομάδα βόλεϊ

Ο τεχνικός του Αμβούργου, Τιμ Βάλτερ
© 2022 MARTIN MEISSNER/ASSOCIATED PRESS
Σε ανακοίνωση της η ΠΑΕ Ολυμπιακός συνεχάρη την ομάδα βόλεϊ ανδρών του Ερασιτέχνη για την κατάκτηση του Κυπέλλου στον τελικό του Final-4 με αντίπαλο την Κηφισιά.
“Η ΠΑΕ Ολυμπιακός συγχαίρει την ομάδα βόλεϊ Ανδρών, για την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδας, 15ου στην ιστορία του συλλόγου.
Οι ερυθρόλευκοι ξεπέρασαν τις δυσκολίες που προέκυψαν ακόμη και κατά τη διάρκεια του τελικού και έφτασαν στην κατάκτηση του τίτλου!
Πρόκειται για μία ακόμη μεγάλη επιτυχία του Ερασιτέχνη Ολυμπιακού!
Οι κούπες είναι αμέτρητες…”.