ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

Ρομπέρτο: “Μας άξιζε κάτι καλύτερο”

INTIME SPORTS

Ο τερματοφύλακας του Ολυμπιακού δήλωσε πως οι παίκτες είναι πληγωμένοι, ενώ ευχαρίστησε τον κόσμο των "ερυθρόλευκων".

Στις λεπτομέρειες έχασε την πρόκριση ο Ολυμπιακός, ο οποίος δεν μπόρεσε να βρει στο “Ολντ Τραφορντ” το γκολ που χρειαζόταν για να περάσει στην επόμενη φάση. Οι “ερυθρόλευκοι” έχασαν φάσεις και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ο Ρομπέρτο δήλωσε στη NOVA πως η ομάδα του δικαιούταν κάτι περισσότερο. Αναλυτικά:

“Η Γιουνάιτεντ ήταν καλύτερη, εμφανίστηκε τελείως διαφορετική σε σχέση με το πρώτο παιχνίδι. Παρόλα αυτά αντέξαμε μέχρι το πέναλτι, το οποίο χάλασε την ψυχολογία μας κι έδωσε πολύ δύναμη σ’ εκείνους. Στο δεύτερο μέρος είχαμε δυνάμεις, θα μπορούσαμε να έχουμε πάρει κάτι καλύτερο αλλά δεν τα καταφέραμε.

Είμαστε πραγματικά πάρα πολύ πληγωμένοι από τον τρόπο με τον οποίο φεύγουμε σήμερα. Πιστεύω ότι έχουμε κάνει ένα πολύ καλό πρώτο παιχνίδι απέναντι σ έναν πολύ καλό αντίπαλο. Η ομάδα τα έδωσε όλα και θα μπορούσαμε να έχουμε πετύχει κάτι καλύτερο σήμερα γιατί μας άξιζε κάτι καλύτερο”.

Τέλος, αναφέρθηκε και στους οπαδούς του Ολυμπιακού: “Είναι περηφάνια και πραγματικά πλεονέκτημα να τους έχουμε στο πλευρό μας. Ξέρουμε τι είδους οπαδοί είναι και τους ευχαριστούμε. Τους περιμένουμε ξανά να μας στηρίξουν”.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ