Ρομαντική απόδραση για Βουλγαράκη και Ιωαννίδη: Απολαμβάνουν το καλοκαίρι τους σε εξωτικό προορισμό

Μακριά από τις επαγγελματικές υποχρεώσεις τους, η Ελένη Βουλγαράκη και ο Φώτης Ιωαννίδης απολαμβάνουν στιγμές χαλάρωσης σε εξωτικό προορισμό, με το αγαπημένο ζευγάρι να μοιράζεται εικόνες από τις διακοπές του στα social media.
Τις καλοκαιρινές τους αποδράσεις συνεχίζουν η Ελένη Βουλγαράκη και ο Φώτης Ιωαννίδης, οι οποίοι φαίνεται πως εκμεταλλεύονται κάθε ευκαιρία για ξεκούραση και ποιοτικό χρόνο μαζί.
Η παρουσιάστρια και ραδιοφωνική παραγωγός δημοσίευσε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram μια σειρά από φωτογραφίες και βίντεο από το τελευταίο τους ταξίδι, αποκαλύπτοντας εικόνες από έναν τροπικό προορισμό με εντυπωσιακές παραλίες, φοίνικες και καταγάλανα νερά.
Ανάμεσα στα στιγμιότυπα ξεχώρισαν οι εικόνες της ίδιας στην παραλία, αλλά και ένα ρομαντικό καρέ με τον επιθετικό της Σπόρτινγκ Λισαβόνας, ο οποίος εμφανίζεται να απολαμβάνει τη θάλασσα κρατώντας μια καρύδα. Ο διεθνής ποδοσφαιριστής ανέβασε και ο ίδιος φωτογραφίες από το ίδιο μέρος, δίνοντας μια ακόμη γεύση από τις ξέγνοιαστες στιγμές τους.
Η Βουλγαράκη μοιράστηκε επίσης εικόνες από βόλτες δίπλα στη θάλασσα, αλλά και μια εντυπωσιακή φωτογράφιση στο ηλιοβασίλεμα, όπου ποζάρει με μακρύ κόκκινο φόρεμα σε μια αμμώδη παραλία.
Το ζευγάρι βρίσκεται μαζί εδώ και σχεδόν τρία χρόνια και τα τελευταία χρόνια έχει δημιουργήσει τη βάση του στην Πορτογαλία, μετά τη μεταγραφή του Ιωαννίδη στη Σπόρτινγκ Λισαβόνας. Η Βουλγαράκη πήρε την απόφαση να μετακομίσει στο πλευρό του συντρόφου της, χωρίς ωστόσο να διακόψει τις επαγγελματικές της δραστηριότητες στην Ελλάδα, την οποία επισκέπτεται συχνά για συνεργασίες και διαφημιστικά projects.
Μετά τις πρόσφατες αποδράσεις τους σε ευρωπαϊκούς προορισμούς, οι δυο τους φαίνεται πως επέλεξαν αυτή τη φορά έναν πιο εξωτικό προορισμό για να γεμίσουν τις μπαταρίες τους, συνεχίζοντας να μοιράζονται με τους διαδικτυακούς τους φίλους όμορφες εικόνες από το κοινό τους καλοκαίρι.