Προπόνηση χωρίς τους διεθνείς

INTIME SPORTS
Δίχως τους διεθνείς πραγματοποιήθηκε η προπόνηση της Δευτέρας (6/10) στο Αθλητικό Κέντρο Ρέντη, ενώ οι Ντοσεβί, Φουστέρ, Σιόβας, Μπενίτες και Γκαζαριάν ακολούθησαν τα προγράμματα αποκατάστασής τους.
Με πολλές απουσίες πραγματοποιήθηκε η προπόνηση της Δευτέρας (6/10) στο Αθλητικό Κέντρο Ρέντη για τον Ολυμπιακό. Οι διεθνείς αναχώρησαν για τις υποχρεώσεις τους με τα αντιπροσωπευτικά συγκροτήματα, ενώ υπάρχουν και τα γνωστά προβλήματα τραυματιών.
Οι Ντοσεβί, Φουστέρ, Σιόβας, Μπενίτες και Γκαζαριάν έκαναν για μία ακόμα μέρα τα προγράμματα αποκατάστασής τους, ενώ όσοι ήταν διαθέσιμοι ακολούθησαν πρόγραμμα με ασκήσεις κατοχής, πίεσης, μονομαχίες άμυνα-επίθεση και δίτερμα σε μικρό χώρο.
Η προπόνηση της Τρίτης (7/10) είναι προγραμματισμένη για τις 10:00, στο Αθλητικό Κέντρο Ρέντη.