ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

Πρόγραμμα αποκατάστασης για πέντε

Στις προπονήσεις επέστρεψαν την Παρασκευή (3/10) οι "ερυθρόλευκοι", με τους Ντοσεβί, Φουστέρ, Σιόβα, Μπενίτες και Γκαζαριάν να ακολουθούν και πάλι πρόγραμμα αποκατάστασης.

Μετά το ρεπό της Πέμπτης (2/10), οι ποδοσφαιριστές του Ολυμπιακού επανήλθαν και πάλι στο Αθλητικό Κέντρο Ρέντη την Παρασκευή (3/10) επιστρέφοντας στις προπονήσεις.

Όσοι αγωνίστηκαν στην αναμέτρηση της Τετάρτης (1/10) με την Μάλμε στην Σουηδία ακολούθησαν πρόγραμμα αποθεραπείας, ενώ οι υπόλοιποι δούλεψαν στην ανάπτυξη και τα τελειώματα φάσεων, ολοκληρώνοντας με δίτερμα σε μικρό χώρο.

Εκτός προγράμματος, κάνοντας θεραπεία, έμειναν οι Ντοσεβί, Φουστέρ, Σιόβας, Μπενίτες και Γκαζαριάν, ακολουθώντας ξανά τα προγράμματα αποκατάστασής τους.

Η προπόνηση του Σαββάτου (4/10) είναι προγραμματισμένη για τις 10:00 το πρωί.

Συλλυπητήρια ανακοίνωση της ΠΑΕ Ολυμπιακός για τον θάνατο του Νικολάου Τραυλού

Ο Νικόλαος Τραυλός έφυγε από την ζωή την Παρασκευή (3/10) και η ΠΑΕ Ολυμπιακός εξέδωσε συλλυπητήρια ανακοίνωση:

“Η οικογένεια του Ολυμπιακού θρηνεί για την απώλεια του Νικολάου Τραυλού, μέλους του Διοικητικού Συμβουλίου του Ολυμπιακού”.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ