Πολλή δουλειά στην φυσική κατάσταση

Επιστροφή στις προπονήσεις για τους παίκτες του Ολυμπιακού, οι οποίοι μετά από ρεπό, βρέθηκαν ξανά στις εγκαταστάσεις του Ρέντη και έκαναν προπόνηση προσαρμογής.
Μετά το κυριακάτικο ρεπό τους, οι παίκτες του Ολυμπιακού επέστρεψαν στις προπονήσεις την Δευτέρα. Ο Μίτσελ και οι ποδοσφαιριστές των Πρωταθλητών Ελλάδας, βρέθηκαν στις αθλητικές εγκαταστάσεις του Ρέντη και ακολούθησαν το πρόγραμμά τους.
Αρχικά, ξεκίνησαν με ασκήσεις κορμού στο γυμναστήριο, ενώ δούλεψαν πολύ πάνω στην φυσική κατάσταση και ολοκλήρωσαν το πρόγραμμά τους με ασκήσεις τεχνικής.
Αναλυτικά το δελτίο Τύπου:
Επιστροφή στις προπονήσεις για τους παίκτες του Ολυμπιακού, οι οποίοι μετά από ρεπό, βρέθηκαν ξανά στις εγκαταστάσεις του Ρέντη και έκαναν προπόνηση προσαρμογής.
Αρχικά, ξεκίνησαν με ασκήσεις κορμού στο γυμναστήριο, ενώ δούλεψαν πολύ πάνω στην φυσική κατάσταση και ολοκλήρωσαν το πρόγραμμά τους με ασκήσεις τεχνικής.
Η προπόνηση της Τρίτης είναι προγραμματισμένη για τις 11:00.