ΠΑΟΚ

Πασχαλάκης: “Μας πορώνετε, συνεχίστε”

SUPERLEAGUE / PLAY OFF / ΑΕΚ - ΠΑΟΚ (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΝΕΚΤΑΡΙΑ ΜΠΑΛΩΜΑΤΙΝΗ / EUROKINISSI) Eurokinissi Sports

Με ένα νέο ποστάρισμα ο τερματοφύλακας του ΠΑΟΚ, Αλέξανδρος Πασχαλάκης, έστειλε μήνυμα προς αυτούς που, όπως λέει, περιμένουν στη γωνία τον Δικέφαλο και τους παίκτες του.

Τις προηγούμενες ημέρες το ποστάρισμα του Αλέξανδρου Πασχαλάκη για τον Βιεϊρίνια προκάλεσε πολλές και έντονες αντιδράσεις. Ο τερματοφύλακας του ΠΑΟΚ θέλησε να στείλει ένα ακόμη μήνυμα με αποδέκτες αυτός που ο ίδιος θεωρεί ότι περιμένουν τον Δικέφαλο και τους ποδοσφαιριστές του στη γωνία για να τους κατηγορήσουν. Σε αντίθεση ευχαρίστησε όσους συμπαραστάθηκαν στην ομάδα στη διάρκεια της φετινής δύσκολης σεζόν.

“Τέλος για φέτος. Ευχαριστούμε όλους όσους ήταν δίπλα μας… Για τους υπόλοιπους που περιμένουν στην γωνία τον ΠΑΟΚ και τους παίκτες του ένα πράγμα “μας πορώνετε συνεχίστε” έγραψε ο τερματοφύλακας του ΠΑΟΚ.

Δείτε το ποστάρισμα του εδώ:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ