ΠΑΟΚ

ΠΑΟΚ: Το συγκινητικό αποχαιρετιστήριο μήνυμα του Σάστρε

KLODIAN LATO / EUROKINISSI

Τα τέσσερα χρόνια παρουσίας του στην Τούμπα έδεσαν για πάντα τον Ζοάν Σάστρε με τον ΠΑΟΚ, με τον Ισπανό αμυντικό να αποχαιρετάει τους ανθρώπους του Δικεφάλου μέσω μίας ξεχωριστής ανάρτησης στο Instagram.

Μετά από τέσσερα χρόνια όπου φόρεσε τα ασπρόμαυρα και κατέκτησε ένα πρωτάθλημα με τη φανέλα του ΠΑΟΚ, ο Ζόαν Σάστρε αναζητάει πλέον τον επόμενο σταθμό στην ποδοσφαιρική καριέρα του, έπειτα από την απόφαση της ομάδας της Θεσσαλονίκης να μην τον κρατήσει στο ρόστερ ενόψει της νέας σεζόν.

Ωστόσο, το διαζύγιο αυτό δεν θα μπορούσε να κόψει το ιδιαίτερο δέσιμο που ανέπτυξε ο 30χρονος Ισπανός αμυντικός με την ομάδα (7 γκολ και 10 ασίστ ο απολογισμός του σε 119 συμμετοχές με τον Δικέφαλο σε όλες τις διοργανώσεις) και αυτό φάνηκε μέσω της ιδιαίτερης ανάρτησης με τους οποίους αποχαιρέτησε -μέσω Instagram- το κλαμπ.

“Το μόνο που μπορώ να πω είναι ευχαριστώ. Μετά από τεσσεράμισι χρόνια, ήρθε η ώρα να κλείσω ένα πολύ ξεχωριστό κεφάλαιο στη ζωή μου.

Θέλω να ευχαριστήσω τον ΠΑΟΚ που μου έδωσε την ευκαιρία να εξελιχθώ τόσο εντός όσο και εκτός γηπέδου. Ευχαριστώ τους συμπαίκτες μου, τους προπονητές και όλους στην ομάδα.

Αλλά πάνω απ’ όλα, ευχαριστώ τους οπαδούς για την άνευ όρων υποστήριξη και αγάπη σας σε όλο αυτό το ταξίδι.

Πάντα προσπαθούσα, τόσο εντός όσο και εκτός γηπέδου, να δίνω τον καλύτερό μου εαυτό και να φανώ αντάξιος της αγάπης που μου δείξατε. Ελπίζω έτσι να με θυμάστε.

Φεύγω με την καρδιά μου γεμάτη αναμνήσεις και περήφανος που φόρεσα αυτά τα χρώματα. Ο ΠΑΟΚ θα έχει πάντα μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου”, έγραψε στα αγγλικά ο Σάστρε, για να κλείσει την ανάρτησή του με ένα “ευχαριστώ πολύ” (στα ελληνικά) και μία ασπρόμαυρη καρδιά, συνοδεύοντας την ανάρτησή του με ένα video με highlights από την τετραετή παρουσία του στον ΠΑΟΚ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ