ΠΑΟΚ: Το ευχαριστώ της ομάδας ποδοσφαίρου γυναικών προς τον Ιβάν Σαββίδη

Η ομάδα ποδοσφαίρου γυναικών του ΠΑΟΚ ολοκλήρωσε τη σεζόν κατακτώντας το νταμπλ χωρίς να κάνει ούτε μία ήττα και θέλησε μέσω ανακοίνωσης να εκφράσει τις ευχαριστίες της προς τον Ιβάν Σαββίδη για την ξεχωριστή πρωτοβουλία προς το τμήμα.
Ο ΠΑΟΚ έχει χτίσει μία πολύ δυνατή ομάδα στο ποδόσφαιρο γυναικών και αυτό φάνηκε περίτρανα τη σεζόν που ολοκληρώθηκε, με τις ασπρόμαυρες να πραγματοποιούν μία εντυπωσιακή πορεία που τις οδήγησε στην κατάκτηση ενός αήττητου νταμπλ.
Λίγο μετά από το φινάλε της σεζόν που χάρισε δύο τρόπαια στον Δικέφαλο, το ποδόσφαιρο γυναικών του συλλόγου εξέδωσε ανακοίνωση μέσω της οποίας ευχαρίστησε τον ισχυρό άνδρα του κλαμπ, Ιβάν Σαββίδη, για μία πρωτοβουλία που πήρε για το συγκεκριμένο τμήμα.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
“Το τμήμα ποδοσφαίρου γυναικών του ΠΑΟΚ εκφράζει τις ειλικρινείς του ευχαριστίες προς τον πρόεδρο της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Ιβάν Σαββίδη, για την ξεχωριστή πρωτοβουλία και τη μοναδική εμπειρία που προσέφερε στην ομάδα, με αφορμή την κατάκτηση του αήττητου νταμπλ.
Η ευκαιρία να γιορτάσουμε όλοι μαζί την κατάκτηση του νταμπλ σε έναν τόπο ιδιαίτερης ομορφιάς, απολαμβάνοντας τη φιλοξενία του Porto Carras Grand Resort, αποτέλεσε μια ξεχωριστή στιγμή επιβράβευσης και χαράς για τις αθλήτριες, το τεχνικό επιτελείο και όλα τα μέλη της ομάδας.
Θερμές ευχαριστίες αξίζουν επίσης στο προσωπικό του ξενοδοχείου για την εξαιρετική φιλοξενία, την άριστη εξυπηρέτηση και το φιλικό περιβάλλον που δημιούργησαν, συμβάλλοντας ώστε η παραμονή μας να μείνει αξέχαστη”.