ΠΑΟΚ: Θετικός στην επιστροφή του κόσμου

Ο ΠΑΟΚ επιθυμεί το ποσοστό φιλάθλων να αφορά στα εισιτήρια διαρκείας και όχι στη χωρητικότητα των γηπέδων και επέμεινε ότι θα πρέπει να γίνουν χωρίς κόσμο τα παιχνίδια του 2ου γύρου των playoffs.
Η θέση του ΠΑΟΚ στην τηλεδιάσκεψη της Super League για την παρουσία κόσμου στα υπόλοιπα παιχνίδια της σεζόν δεν άλλαξε και πολύ σε σχέση με αυτήν που εξέφρασε ο Δικέφαλος όταν τέθηκε για πρώτη φορά το συγκεκριμένο ζήτημα στη διοργανώτρια
Ο ΠΑΟΚ μέσου του εκπροσώπου του Μάκη Γκαγκάτση τάχθηκε υπέρ της επιστροφής του κόσμου σε ένα ποσοστό, που όπως είπε θα πρέπει να αφορά τα εισιτήρια διαρκείας και όχι τη χωρητικότητα των γηπέδων.
Οι ασπρόμαυροι επιμένουν στην προϋπόθεση όμως να μην υπάρχει κόσμος στα αντίστοιχα παιγνίδια του 2ου γύρου των playoffs, όπως δεν υπήρχε κόσμος στον 1ο γύρο.
Ο αντιπρόεδρος του ΠΑΟΚ έθεσε θέμα ποινικής και αστικής ευθύνης σε περίπτωση που υπάρξει κάποιο κρούσμα κορονοϊού φίλαθλου που θα βρεθεί στο γήπεδο.
Photo credits: Eurokinissi