ΠΑΟΚ: Συγχαρητήρια του Ερασιτέχνη στον Κωνσταντίνο Ζέρβα

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ Β' ΓΥΡΟΥ ΤΩΝ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΣΤΟ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Κ. ΖΕΡΒΑ (ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ/ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ)
MotionTeam
Ο Ερασιτέχνης ΠΑΟΚ συνεχάρη με ανακοίνωση το μέλος του, Κωνσταντίνο Ζέρβα, ο οποίος την Κυριακή (2/6) εκλέχθηκε νέος δήμαρχος Θεσσαλονίκης.
Ο νέος Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας, είναι μέλος του Ερασιτέχνη ΠΑΟΚ που με ανάρτηση του εξέφρασε τα θερμά του συγχαρητήρια για τη νίκη του στις Δημοτικές Εκλογές την Κυριακή (2/6).
Ο Ερασιτέχνης ΠΑΟΚ ευχήθηκε καλή επιτυχία στον Κωνσταντίνο Ζέρβα στα καθήκοντα του ως Δήμαρχος της Θεσσαλονίκης.
“Ο ΠΑΟΚ εκφράζει τα θερμά του συγχαρητήρια στο εκλεκτό μέλος του Σωματείου μας κ. Κωνσταντίνο Ζέρβα για την εκλογή του ως νέος δήμαρχος Θεσσαλονίκης. Ευχόμαστε στον φίλο Κωνσταντίνο καλή επιτυχία στα νέα του καθήκοντα για το καλό της πόλης μας”.