ΠΑΟΚ: Ψηφίζουν για το γκολ της δεκαετίας

ΑΡΗΣ - ΠΑΟΚ (SUPERLEAGUE - 20η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ) (ΜΟΤΙΟΝ ΤΕΑΜ)
MotionTeam
Οι φίλοι του ΠΑΟΚ καλούνται να αναδείξουν το καλύτερο γκολ που πανηγύρισαν από το 2010 και μετά. Που θα κάτσει η... μπίλια; Στον Στέφανο Αθανασιάδη ή στον Πάμπλο Γκασία; (VIDEO)
Οι φίλοι του ΠΑΟΚ ψήφισαν για την καλύτερη ενδεκάδα της δεκαετίας και πλέον καλούνται να αναδείξουν και το καλύτερο γκολ που πανηγύρισαν από το 2010 και μετά.
Η επιλογή μόνο εύκολη δεν θα είναι αν κρίνει κανείς τα δύο γκολ που συγκρίνονται στον πρώτο κιόλας γύρο:
Το γκολ που πέτυχε «οριζοντιωμένος» οΣτέφανος Αθανασιάδης σε εντός έδρας αγώνα με τον Άρη σε σχέση με το γκολ που σκόραρε ο Πάμπλο Γκαρσία με απευθείας εκτέλεση κόρνερ σε έναν αγώνα στην Κέρκυρα.
Θυμηθείτε τα εδώ: