STOIXIMAN SUPER LEAGUE

ΠΑΟΚ – Παναθηναϊκός: Ο Κωνσταντέλιας έδειξε το παπούτσι του στον διαιτητή, διαμαρτυρόμενος για φάουλ

Ο Κωνσταντέλιας έβγαλε το παπούτσι του και το έδειξε στον διαιτητή, διαμαρτυρόμενος για φάουλ λίγο πριν από το φινάλε της αναμέτρησης,

Ο ΠΑΟΚ επικράτησε 2-1 του Παναθηναϊκού για την 20η αγωνιστική της Stoiximan Super League. Λίγο πριν από το φινάλε της αναμέτρησης ο Κωνσταντέλιας διαμαρτυρήθηκε για φάουλ.

Πώς το έκανε αυτό; Έβγαλε το παπούτσι του, το έπιασε στο χέρι του και το έδειξε προς τον διαιτητή της αναμέτρησης.

Μην χάσετε την Game Night:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ