Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ εξοπλίζει τους ποδοσφαιριστές της ομάδας, τα μέλη του τεχνικού επιτελείου αλλά και τα στελέχη της με υφασμάτινες μάσκες με το έμβλημα του Δικεφάλου, για την προστασία τους από τον κορονοϊό .
Δείτε την σχετική δημοσίευση με τη λεζάντα “Μαζί στην Υγεία και την Πανδημία”: